سلام ..

یه دختر 20 ساله ام .. که از 7 سالگی بدون اینکه بفهمم خودارضایی میکردم .. اولش یه دوست همسن و سالم یادم داد . حتی اسمشم نمیدونستم و اصلا چه حکمی داره ؟ تا پنجم ابتدایی  فهمیدَم  ... بعد از اون صد بار توبه کردم و شکستم .. الانم که دیگه اوایل جوونیم .. افسرده و ناراحت و عصبی و گوشه گیرم .. حوصله خیلی چیزا رو ندارم ..

بهمم نمیخوره اهل این کارا باشم چون هم مهربونم با بقیه و هم دل رحم . کمکم به همه هم می کنم .. ولی این عمل کثیفم دارم ..  هیچ امیدی به بخشش خدا ندارم .. احساس می کنم هر موقع صداش میزنم روشو بر میگردونه ، لجن تر از خودم کسی رو سراغ ندارم ..  بیچاره کسی که من مادرش بشم .. من همسرش بشم .. من فرزندشم .. خانواده ی خیلی خوب و با خدایی دارم اما من این وسط من خاک بر سر  ...

13 سال گناه رو باید چه طوری جبران کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)