سلام

نمیدونم دلیلش اینه یا نه ! اما به نظرم درست بعد از اینکه برای ارسال نظر ثبت نام در بیان اجباری شد وبلاگ از تب و تاب افتاد . با این کار نظرات ِ نفرات زیادی رو از دست دادیم . به شخصه دوست دارم برگردیم به شرایط قبلی .

با احترام

خان ق


پاسخ :

سلام

سوال شما رو به عنوان یه پست منتشر کردم که نظرات بقیه رو هم ببینیم .

دو عامل اصلی باعث این تصمیم شد :

1 - ارسال سوالات به ظاهر غیر واقعی

فرد یا افرادی سوالات بقیه وبسایت ها و ... رو این جا قرار می دادند ، شاید بشه گفت ، این کار ممکنه بد نباشه ، ولی وقتی کاربران می خواستند از سوال کننده سوالاتی بپرسند ، کسی نبود که جواب بده .

موضوع بعدی اینه که عده ای برای سرگرمی یا ... از خودشون سوال در می آوردند ! با این کار جلوی این گونه افراد تا حدودی گرفته شد . پس بخش ارسال سوال تغییر نمیکنه .

یه سوال یا برای سوال کننده مهمه یا مهم نیست ، اگه مهمه ، ساختن یه اکانت یا نصب تلگرام چندان سخت نیست که کسی از خیر سوال مهمی که در ذهن داره بگذره .

اگه سوال کنندگان نگران لو رفتن اطلاعات شون هستند باید عرض کنم که در روش عضویت در " بیان " ، بنده و سایر کاربران فقط یک نام و نام خانوادگی واقعی یا غیر واقعی از شما رو می بینیم نه بیشتر .

شماره تماس که به هیچ وجه توسط بنده و کاربران قابل مشاهده نیست ، نام و نام خانوادگی رو هم که می تونید غیر واقعی وارد کنید . می مونه ایمیل و آدرس وبلاگ ( اگه بسازید ) . این دو مورد رو هم می تونید از دید بنده و سایر کاربران مخفی کنید !

برای پاسخ گویی به سوالات کاربران در بخش نظرات سوال هم که گزینه ی " ارسال سوال به صورت ناشناس " وجود داره که در صورت استفاده از این گزینه ، همون نام و نام خانوادگی جعلی هم نمایش داده نمیشه !!!

در روش ارسال سوال با "تلگرام" هم که کاربران ، کلا در جریان قرار نمیگیرن که سوال کننده کی بوده ، پس محدود شدن امکان ارسال سوال چندان ربطی کم شدن تعداد سوالات نداره .

2 - ارسال نظرات مختلف با اسامی مختلف با یک دستگاه هم یکی از دلایل اتخاذ این تصمیم بود .

البته نظرم روی این که بخش نظرات از طرح جدید مستثنی بشه ، مساعده !


نظر شما چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)