سلام

یه مشورت در مورد ازدواج میخواستم؛

ازدواج نکردن با دختری که از همه نظر با اون هم کفو و هم سطح هستم و شناخت خوبی از هم داریم به دلیلی که در ادامه میگم درسته؟ یعنی به نظرتون دلیل کافی هست که این مورد رو رد کنم؟

و اما مشکل دختر خانم:

ایشون با شوهر خواهرشون بعضی از حریم ها رو رعایت نمیکنن که از نظر من اصلا درست نیست ولی از نظر بعضی از افراد مثلا امروزی شاید طبیعی باشه!

ایشون جلوی دامادشون کاملا راحت هستن از نظر پوشش و شاید فقط یه روسری به زور سرشون بمونه ولی بدون مانتو یا لباس بلند و پوشیده راحت تو رفت و آمدهاشون هستن، یا دیدم توی عکس های دسته جمعی خیلی راحت دست روی شونه هم گذاشته باشن یا کنار هم چسبیده به هم ایستاده باشن. دست دادن هم محدودیتی براشون نیست و انجام میدن. توی پیج های شبکه های اجتماعی هم کلی بوس و قلب و لاو برا هم میفرستن و عزیزم از زبونشون نمیوفته! همه این رفتار ها جلوی دید پدر و مادرشون و خواهری که این برخورد از شوهرش هست اتفاق میوفته و از نظر اونا حتما مشکلی نیست که این رفتار ها ادامه دارن ...

کلا در نظر همه به عنوان فردی که از نظر پوشش بازتر هستن شناخته میشن. دختر خانم دوست پسر نداره و خیلی دختر مهربونیه اینو همه کسانی که باهاش برخورد دارند میگن و خیلی خیلی هم به من علاقه داره!! ( ما از اشنایان دور هم هستیم  وجود این علاقه صدرصد هست به خاطر طولانی شدن پست توضیحش نمیدم ( همه خواستگاراشو یا رد میکنه یا پشت خط نگه میداره تا من برم خواستگاریش.. ) من و اون هیچ ارتباطی با هم نداریم.

با شناختی که از ایشون و علاقشون نسبت به خودم میدونم مطمئنم که اگر قبل از ازدواج این مورد رو ازش بخوام اصلاح بکنه، حتما انجام میده. ولی من پسری غیرتی و سنگین هستم با خودم میگم با فردی با این ویژگی اگه ازدواج کنم بعد باید اسم خودمو چی بذارم؟ از نظر باقی شرایط کاملا مناسب من هستش. بنظرتون دلیل کافی هست برا رد این مورد ؟


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)