با سلام

من دختری ۱۶ ساله هستم و فقط یک برادر دارم که ۲۵ سالش است ما در خانواده ی مذهبی بزرگ شدیم ، همیشه جلوی برادرم پوشش مناسب دارم و برادرم خیلی پاک و مذهبی است به طوری اصلا به دخترا نگاه نمی کنه  .

برادرم کلا آدم مهربانی است ولی یک سالی است مهربانی اش کمی بیشتر شده مثلا خیلی بغلم می کنه یا بوسم می کنه ولی وقتی که تنها هستیم مثلا جلوی پدر یا مادر این کار را نمی کند .

شاید به خاطر غرورش  ولی توی این سایت چند وقت پیش چند مطلب خواندم که کمی من رو به فکر فرو برد که نوشته بودند من با پوشش خواهرم اذیت میشم ولی من که پوششم همیشه خوب بوده یا نوشته بود که وقتی خواهرم بغلم می کنه احساس بدی دارم ولی من که هیچ وقت خودم برادرم رو بغل نکردم و اون خودش به من محبت می کنه و اگه خدای نکرده بخواد حس بدی داشته باشه از اون جایی که مذهبیه این کار رو نمی کنه .

شاید به خاطر اینه که من دچار کمبود محبت نشم و در اجتماع دچار مشکل نشم ولی احساس می کنم زیادی محبت می کنه از طرفی چرا جلوی دیگران این کار رو نمی کنه ولی در نهایت به این باور میرسم که فقط محبت برادرانه است ولی پس چرا پسرای دیگه حتی با پوشش خواهرشون مشکل دارن ؟

مگه خواهر محرم نیست . خواهش می کنم آقایون راهنماییم کنن از یه طرف اگه در مقابل برادرم خشک رفتار کنم عذاب وجدان می گیرم که فکر نکنه خواهر بی عاطفه ای هستم و از طرفی مطالبی که خوندم آزارم میده البته برادرم اکثر روز سر کاره و فقط نهایتا شب ها کنار همیم و خیلی همدیگر رو دوست داریم .


مرتبط:

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)