سلام

یه سوال ؛

یکی از دوستان پرسیدن من نتونستم جوابشو بدم گفتم از رفقای اینجا کمک بگیرم .

خواستم نحوه مدیریت اورژانسی و سریع و عملی و موثر و بدون آزار نیاز جنسی آنی و لحظه ای چطوریه ؟

به طور مثال گاهی تو جاده و پشت فرمون ماشین یا مثلا تو یه مهمونی که نمیتونی بیرون بری و یا هر جایی شبیه این جاها و شرایط مشابه آقا دچار برانگیختگی و نیاز شدید میشه که قاعدتا امکان برقراری رابطه با همسرش رو نداره .

شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید برای کاهش اون عطش و قلیان هیجانات ؟


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان