سلام

یه سوال ...

به نظرتون آشنایی قبل از عقد باید چقدر باشه ؟ طولانی یا کوتاه ... ؟ اگه طولانی مدتش چقدر ؟ و چرا ؟ و ضرراتشم بگید  .. و اگه کوتاه .. چقدر و ضرراش ؟

من خودم کوتاه مد نظرم هست مثل 2 یا 3 ماه .. چون خودم وابستگیم زیاده اگه با کسی زیاد در ارتباط باشم بهش وابسته میشم و عیباش رو نمیتونم ببینم .. اون موقع اگع یه بی غیرتم باشه بزور خودمو مجاب می کنم کع باید باهاش ازدواج کنم وگرنه دیگه نمیتونم زندگی کنم ...

متاهلین محترمم تجربشونو بهمون بگن اگه ممکنه ..

یا علی مدد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)