سلام خانواده برتری ها

دوستان یه سوال دو بخشی داشتم:

۱-بنظرتون اشکال داره پسر/ دختر بعد از جلسه اول خواستگاری حالا یا به درخواست خانواده پسر / دختر یا به خواست خودشون و با اجازه خانواده ها بیرون از برنامه و جلسه رسمی، جلسات غیر رسمی با پدر و مادر و خانواده پسر/دختر داشته باشند؟

۲- و اگه بله چه فواید و مضرراتی داره و چه ملزوماتی باید داشته باشه؟

خواهش میکنم اگه جواب میدید بصورت خاص جواب بدید که مثلا اینطوری:

من یه دخترم و بنظرم حتی اگه خانواده دختر مشکلی نداشته باشند بهتره که دختر بیرون از برنامه رسمی خواستگاری تا به نتیجه اولیه رسیدن با خانواده پسر و مادر و خواهرش(برای مثال) برخوردی نداشته باشند و مثلا فواید و مضراتی اگه براش متصورین بگین و اگه شرایط و ملزوماتی برا اینکه این اتفاق بیوفته بنظرتون میاد بگید.

یا مثلا:

من پسر ۲۶ ساله ام که اگه برم خواستگاری دختری که تا حدود زیادی میشناسمش اگر پدرش ازم بخاد که باهاشون بصورت غیررسمی صحبت کنم و سوالات و اشکالات و ابهاماتشون رو رفع کنم قبول میکنم و مثلا مضررات و فواید و شرایطی که براش نیازه بگید.

از این بابت این  سوال رو مطرح کردم که پسر/دختر و خانواده ها با تحقیق و پرسش از محل و همچنین صحبت خیلی اطلاعات دقیقی شاید بدست نیارند و به نتیجه نرسند و اگه هم پسر/دختر و خانواده اشون ملزم به ازدواج سنتی باشند با اطلاعات کم ترجیح میدند نظر منفی بدهند و بیشتر قضیه رو کش ندهند.

"خواهش میکنم داخل پست بحث ازدواج سنتی و غیرسنتی رو نکنید سوال من چیز دیگه ای هست و خواهشا صرفا به سوالات و تا حد ممکن داخل چارچوب پیشنهادی پاسخ بدید"

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)