سلام...
لطفا اگه فقط تجربه ی عینی سراغ دارید و یا واقعا میتونین کمکم کنین راهنماییم کنید ممنون
من و یه آقا پسری یه مدته با هم آشنا شدیم. خیلی خیلی خوب حرف همو میفهمیم ولی خیلی با هم فرق داریم...ولی خیلی خوب همو درک میکنیم... به بیان ساده تر حرف همو خوب میفهمیم
و اما فرق هامون ؛
من فارسم اون کُرد. ولی زبانشونو میفهمم ، من شیعم اون سنی ، دو تا شهر مختلف هم زندگی میکنیم ، کسی با وجود این اختلاف ها اما خیلی خوب حرف همو بفهمن و همو درک کنن.. میتونن خوشبخت بشن؟ دیدید ؟
الان یه مدته ارتباط مونو قطع کردیم ولی من خیلی دلم براش تنگ شده... هدفشم ازدواجه. چون خودش میگفت من میتونم مثل پسرای دیگه وعده الکی بدم بهت اما میخوام خوب فکر کنی خودت .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)