بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت دوستان گرامی سوال خاصی ندارم یکسری تجربیاتم رو می خوام در اختیارتون بذارم امیدوارم که باعث اتلاف وقتتون نشم چون حق الناسه  .

میرم سر اصل مطلب ، ولی نمی دونم از کجا شروع کنم ؛

تو این چند سال اخیر متاسفانه بنده آماج حملات اطرافیانم بودم و تهمت هاشون راجع به من تمومی نداشت و نقل مجالس بود . خانواده خودمم هم تا حدودی متوجه شده بودن ؛ اما از اصل مطلب هیچ کس به غیر من و اون شخصی که تهمت بهم زده بود اطلاعی نداشتن .

منتهی من برای اینکه آبروی ایشون حفظ کنم لام تا کام دهانم رو باز نکردم و سکوت کردم . اما چندی پیش یکسری اتفاقات رخ داد با سرعت بسیار زیاد و پشت سر هم که هضم اش برای من  بسیار دشوار بود و هنوزم تو شوکم . سرتون درد نیارم خدا گذاشت تو کاسشون ، یه جوری که منم انتظارش رو نداشتم .

البته این حرفم از روی کینه  یا بد بینی نیست چون این اتفاقات از منظر روحی هم به من هم آسیب رسوند الان یک طوری شده که همه متوجه شدن اون قضیه تهمتی بیش نبود حتی خانواده اون فردم ازم حلالیت خواستن و همه نسبت به ایشون سوء زن پیدا کردن و قضیه بر عکس شده .

اما من مطلب بالا رو گنگ گفتم و نخواستم بازش کنم چون گویا چند تا از دوستان در این وبلاگ رفت امد دارند من یکسری تو یکی از کامنت ها از یکشیون خاطره ای رو ذکر کرده بودم گویا ایشون اون مطلب خونده بود بعدا از من گله مند شدند و همین طور چند تا از همکلاسی ها و دوستان مشترک که عضو وبلاگن ایشون تو دانشگاه به خاطر مطلب بنده مسخره کردن ، منم رو سیاه شدم بگذریم ان شاء الله که ایشون حلالمون کردن .

اما منظورم از این همه درهم و برهم گفتن و از این شاخه اون شاخه پریدن این بود که میخواستم بگم کل اشتباهات من از یک نگاه حالا نمیگم حرام ( چون فکر حرامی ) پشتش نبود ولی نا صحیح به نامحرم شروع شد . دقیقا یک نظر بله ، سال ۸۷  دورانی که حتی به بلوغ جنسی نرسیده بودم بیشتر توضیح نمی دم ولی چشم چرونی نکردم چون چیزی حالیم نبود . بچه سیزده ساله بودم این نگاه مسیر زندگی من رو عوض کرد رو انتخابام تاثیر گذاشت ، رو طرز تفکرم کلا همچیمو عوض کرد و الان من به اینجا رسوند .

این گفتم که بگم حتی یک نگاه حتی حلال و درست که یک فکر نسجیده پشتش باشه می تونه برای نه همیشه ولی خیلی زیاد شما رو از مسیر اصلی زندگیتون دور کنه . لحظه های شیرین تون رو زهر کنه پس تو نگاه هاتون تو افکارتون و رفتارتون دقت کنید سنجیده عمل کنید از کل مطالب می خوام یک فاکتور بگیرم .

۱. گفتارتون حق باشه ( خدا و آخرت در نظر بگیرین )

۲. پندارتون حق باشه (" " " " " " )

۳. کردارتون حق باشه (" " " " " )

در نهایت براتون آرزوی عاقبت به خیری دارم

امیدوارم وقتتون تلف نکرده باشم

در پناه حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)