سلام

دختری 19 ساله م ،دو ساله پسری رو میشناسم که از طریق اینستاگرام با هم اشنا شدیم و یه بارم پست ( احساس میکنم خیلی زشتم منو دید نظرش عوض شد ) رو گذاشتم تو خانواده برتر که همه خیلی خوب راهنماییم کردن و بهم کمک شد و شروع کردم درس خوندن ، پارسال سال کنکورم بود و این پست رو گذاشتم و خیلی اوضام بد بود این آقا ول کرد رفت و ...

بعد چند روز مونده به کنکور دوباره پیداش شد و اصرار داشت که اره منم زیاد سختی کشیدم نبودی و مجبور بودم و و بهونه رفتنشم این بود که مامانش فهمیده .

نتیجه کنکور اومد و خدا رو شکر من با اینکه خیلی مشکلات دیگم واسم پیش اومد و هیچی امکانات خاصی نداشتم خدا رو شکر قبول شدم اما اون که خیلی امکانات داشت و منو ول کرد که مثلا درس بخونه ، خیلیم خوند اما قبول نشد .

الان میگه من خیلی دوست دارم و اگه یه روزی بخوام ازدواج کنم اصلی ترین انتخابم تویی ، بعد میگه من امسال بازم میخواد درس بخونه و احتمال زیاد گوشیشم میگیرن ازش و یک سال کلا نیست یعنی ، بعد میگه ما از اون خانواده ها نیستیم که زود بیایم جلو مثلا 28 اینا میتونم بیام .

بعد خودش میگفت من نمیتونم با آینده ت بازی کنم بگم ازدواج نکن و بشین پای من ، از طرف دیگه با پر رویی میگه من نمیتونم بهت ابراز علاقه نکنم ببوسمت منم بهش گفتم چطور این جور مواقع به آیندم فکر نمیکنی ؟ دیگه شروع کرد کلی بازی که من عاشقتم و نمیتونم تحمل کنم نباشی و اینا ...

الان من هنوز جوابشو ندادم نمیخوام مثل دفع اول که شروع کردم باهاش حرف زدن اشتباه کنم دختر احساسیم میترسم بازم اشتباه کنم گفتم با شما در میون بذارم که الان چیکار کنم به نظرتون خودم میگم خطم رو عوض کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)