سلام

پسری 26 ساله هستم . حدود سه سال پیش با دختری آشنا شدم . اوایل فکر میکردیم از این آشنایی های آبکی هستش که بعد از یکی دو ماه از بین میره . ولی با هم موندیم تا جایی که پدر مادرش متوجه شدن و خیلی محدودش کردن .

خب ما قبلش زیاد بیرون میرفتیم ، علاوه بر راه دوری که بین من و ایشون بود الان سه سال میگذره . خانواده من میدونن و حتی حاضر به صحبت کردن با خانواده دختر خانوم هستن ، خانواده اونا هم میدونن ولی خب به روی خودشون نمیارن .

حالا مشکل من اینجاست علاوه بر اینکه علاقه ی قلبی به این دختر خانم دارم ایشون از اول اشنایی تا الان حداقل 5 خط عوض کردن که خب گاهی به اجبار پدرشون بوده .

این مورد آخری هم که همونطور که گفتم ایشون من که دقیق نمیدونم ولی تو این یک سالی که تلگرام نداشتن من فهمیدم که داشتن و با اینکه هر سری شک میکردم و میپرسیدم که تلگرام داری میگفتن نه .

خودشون میگن بخاطر اینکه اگه شماره جدیدمو میدادم و تلگرامم رو داشتی میترسیدم یه موقع پیام بدی و پدرم ببینه و اون وقت بد بشه برامون . نمیدونم شاید به نظر خیلی ها سوالم خیلی آبکی باشه ولی خودتون رو بذارید جای من .

اگه اون کسی که همه ی چشم امیدتون رو بهش دوختید پنهانی ازتون تلگرام داشته باشه ، چه فکری میکنید ؟ حتی وقتی پیشتون میاد هیچ خبری از هیچ برنامه ی یا اسمی تو گوشیش نباشه !!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)