سلام
حضرت موسی به خداوند فرمود: چه کنیم دعاهایمان مستجاب شود؟ / ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ متعال ﺑﻪ ﻣﻮسی(ع) ﻓﺮﻣﻮﺩ:ﺑﺎ ﺯﺑﺎنی ﺩﻋﺎ ﻛﻦ ﻛﻪ  ﺑﺎ ﺁﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺍی ﺗﺎ ﺩﻋﺎﻳﺖ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺷﻮﺩ! /ﻣﻮسی(ع) ﻋﺮﺽ ﻛﺮﺩ: ﭼﮕﻮﻧﻪ؟ / ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ(ج) ﻓﺮﻣﻮﺩ:ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺩﻋﺎ ﻛﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ ﺍی!

خواهران و برادران عزیزم سلام،
بنده پسری هستم بیست و چند ساله. البته زیر 25 و مجرد. چند وقتی هست که با خانواده برتر آشنا شدم و برای کسب آگاهی و در صورت امکان راهنمایی هم که شده از 2-3 ماه پیشه که شروع کردم تمامی پست ها رو در حد نیم ساعت یا یک ساعت در روز میخونم اوقات بیکاریم و امیدوارم هر چه سریعتر هم پست ها تموم بشه و به صفحه آخر برسم :) البته جزو خاموش ها بودم :D
در این بین سوالاتی بودند که واقعا گاهی اوقات اشک بنده رو نا خودآگاه سرازیر می کرد و گاها سوالاتی هم بودند که اون قدر منو ناراحت و عصبانی می کرد که حتی گوشی رو میکوبیدم رو میز یا زمین! طوری که حتی تا چند ساعت بعدش اگه کسی منو میدید میفهمید که عصبانی و ناراحت هستم. البته من نه فردی احساساتی هستم که الکی برای هر چیزی ناراحت بشم نه چیزی. اتفاقا خیلی هم جدی هستم در زندگی و روابط اجتماعی و متاسفانه یا خوشبختانه عمده ناراحتی ها من هم مربوط میشه به مشکلات دیگران! 
چون بنده معمولا بین ساعات 11 شب تا 12 پست ها رو میخونم، چند پستی بودند که واقعا در هنگام نماز صبح برای سوال کنندگانشون دعاشون کردم از ته دل. ولی امروز نیتم رو برای تمامی تمامی خانواده برتری ها گرفتم و براشون نماز حاجت خوندم. چه سوال کنندگان و چه اونایی که نظر میزارن و راهنمایی میکنن و حتی بازدیدکنندگان سایت. البته من کی باشم؟ یه بنده گنه کار. به خدا هم در حین دعاهام گفتم که منو در نظر نگیر. من یه گنه کار. خوار و ذلیل. ولی بزار زبونی باشم از طرف دختر و پسرای این سایت. حتی به من نظری هم نکن و تو این دعا و نماز هیچی برای خودم نمیخوام.
مخلص کلام این که همه تون رو چه مجرد و چه متاهل دعا کردم و از خدا خواستم حاجات و آرزو هاتون رو براورده کنه و اگر مجرد هستید انشالله یک زوج مناسب و خدا پسند و اگر متاهل هستید خوشبخت باشید و راهتون هموار و.. اگر هم هر مشکلی بابت مسائل مالی، جسمی، تحصیلی و... دارید انشالله به حق صاحب این روز ها برآورده به خیر بشه.
بنده فقط حسرت یک چیز رو میخورم. چند وقت پیش توفیق زیارت کربلا و قبر سیدالشهدا رو داشتم. ولی متاسفانه اون زمان با خانواده برتر آشنا نشده بودم. ولی باز انشالله در نظر دارم که اگر قسمتم شد برم کربلا. این اطمینان رو به همتون میدم اگر توفیق شد، نائب الزیاره همتون باشم و در محضر امام حسین و حضرت عباس حتما حتما نماز زیارت و حاجت از طرف شما بخونم. مشهد هم که جای خود دارد. اینو بگم که مطمئن باشید که یادم نمیره. شما هم اگه رفتید همه خانواده برتری ها و بنده حقیر رو فراموش نکنید و در حق همه مون دعا کنید.
یه چند جمله دیگه هم بگم و برم. تو رو خدا سعی کنیم دل هم دیگر رو نشکنیم. کسی رو لگد مال نکنیم. کسی رو زیر پای نگذاریم و با احساسات کسی بازی نکنیم. غرور کسی رو از بین نبریم. مهــــــــــــــــــــربان باشیم. البته این به این معنی نیست که منطق رو فراموش کنیم. ولی خواستم بگم که حس انسانیت رو در خودمون تقویت کنیم و نسبت به هم نوعان خودمون مهربان باشیم و صبور. این حرف من باعث نشه که احساساتی در همه مواقع برخورد کنیم.
بهترین ها رو براتون آرزو دارم و انشا لله در تمامی مراحل زندگی خوشبخت و موفق باشید.

مرتبط:

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

کاربران وبلاگ خانواده برتر بر روی میلیون ها ایرانی تاثیر می گذارند!

من به شخصه از خانواده برتر آسیب دیدم

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

واقعا هدف خانواده برتر چیست؟

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

وبلاگ خانواده برتر نظرم رو در مورد ازدواج عوض کرده

به خانواده برتر اعتیاد پیدا کردم

با خانواده برتر هم افسردگی گرفتم، هم بدبین شدم

عمل کردن به نوشته های خانواده برتر سخته ؟

فضای خانواده برتر هیچ شباهتی به دنیای بیرون نداره ؟!

تو حرم امام رضا (ع) برای خانواده برتری ها حدیث کسا خوندم

پسرهای خانواده برتری یا از مریخ اومدن یا دروغ میگن !

دقیقا دنبال چه موضوعی بودید که سر از خانواده برتر در آوردید ؟

قبل از دیدن خانواده برتر اعتماد به نفس زیادی داشتم

خانواده برتر نابود کننده ی تصورات رویایی و خیالی از ازدواج است !

کمک های ما به دیگران در خانواده برتر مورد رضای خداست ؟

با کمک خانواده برتری ها الان حال خیلی خوبی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)