سلام دوستان عزیز

من خیلی چیزا از این سایت یاد گرفتم
به عنوان یه پسر میخوام از دخترا و خانومای سایت چند تا سوال بپرسم تا برام روشن بشه چون فکر میکنم فقط اونا میتونن حس واقعی خودشون رو بگن و توصیف کنن
ازتون خواهش دارم با حوصله و خیلی رک و راست و حتی الامکان بدون خجالت و خیلی شفاف جواب بدید و اگه توصیفش سخت بود با مثال جا بندازین
سوال اولم اینه که من راجع به اینکه خانما از گوش عاشق میشن شنیدم ولی دقیقا درک نمیکنم چطور چون خودم خانم نیستم. میخواستم بگم با شنیدن جملات عاشقانه و احساسی چه حالی بهشون دست میده و چرا خیلیا میگن ما واقعا نیاز داریم این حرفا رو از شوهرمون بشنویم؟
این نیاز چطوریه؟ چطور میشه یه زن رو از راه گوشش عاشق کرد؟ چیا بگیم و چطور بگیم و...

سوال دومم از خانمایی که ازدواج کردنه. میخوام بدونم واقعا ارزششو داشت که این همه سختی و مسئولیت رو به دوش بکشید؟ از شیرینی های بعد از ازدواج بگین و بگین چطور یه مرد میتونه کاری کنه که زنش همیشه احساس طراوت و خوشبختی و نشاط کنه و واقعا از زندگیش لذت ببره و عشق از سرتاسر وجودش فوران کنه؟
پیشاپیش از جواب های شما عزیزان تشکر میکنم

بیشتر بخوانید ...

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)