سلام وقت دوستان به خیر
بچه ها من چند وقت قبل از یه دختر خانومی خوشم می امد بهش دقت کردم دیدم مجرده البته نتوستم تحقیقی انجام بدم فقط میدیمش بعد از یه مدت سعی کردم رو عکس العملاش دقت کنم حسی بدی از اون نسبت به خودم ندیدم برا همین یبار رفتم باهاش صحبت کنم .
همین که گفتم میخوام باهاتون صحبت کنم یهو گفت نه قصد ازدواج دارم با دلیلی که اورد گرفتاری درس و این چیزا رشتش هم مکانیک شریف هست البته راست میگفت دختر سر به زیر و با حجابی هم هست حالا واقعا نمی دونم 
 میخواد درس بخونه یا اینکه به قول بچه ها میخوان ناز کنن راستش قبل از حرف زدن اصلا رفتارش به دختری که به من بی توجه نباشه نبود 
بالاخره دخترا با دستی که روسری شون میزنن یا یا چیزای دیگه بدون نیگاه کردن به طرف مقابل بهش میفمونن که براشون محترمه البته اینا بر داشت منه شایدم اشتباه میکنم . حالا از دوستان میخوام راهنمایی کنن که واقعا این خانوم :
1-  میخوان درس بخونن 
2- درس رو بهانه کردن منو رد کنن
3- یا این که میخوان به قولی ناز کنن 
والا چند روزه موندم نمی دونم بار بعد چجوری برم جلو نمی دونم چی بهش بگم بار بعد چون هنوز کار قبلش خوب هضم نکردم  و این احتمال هست دختری بخواد برا بالا بردن امار خواستگارش توجه کسی رو جلب کنه بعد بگه نه که اونم موندم چون بنده که کاری به کار دخترا ندارم کسی هم اذیت نمی کنم تیپم هم مثبته 
هر کی میخواد کمکی کنه راهنمایی کنه امیدوارم خدا هم همه رو به اروزشون برسونه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)