با سلام خدمت دوستان

خدمتتون عرض کنم که مشکل من پیدا کردن همسر آیندمه . واقعا موندم چکار بکنم از کجا پیدا کنم! از خانوادم نا امیدم چون اونا انگار ۱۸۰ درجه سلیقه شون با من فرق داره .

من تو همون قسمت قیافه موندم . البته در کنارش شرایط دیگرم در نظرم میگیرم مثلا دختری که خوشگل باشه ولی جلف و عجق و جق باشه که بیخیالش میشم . بدلیل این که احساس میکنم با پسرا در ارتباطه شاید درست نباشه فکرم ولی ریسک نمیکنم ( ولی چادری مذهبیم مورد نظرم نیست مث خودم معمولی باشه ) دوست دختر ندارم و میخوام اونم دوست پسر نداشته باشه ( در حالی که خوش قیافس ولی آرایش غلیظ نکنه و لباسش زیاد باز و تنگ و اینا نباشه. از لحاظ خانواده مجبورم کسی رو انتخاب بکنم که به خانوادم بخوره )

البته از لحاظ حجاب با من هم نظر نیستن و دنبال محجبه میگردن ( من سطح اجتماعیم از خانوادم بالاتره ولی خانواده مثل وصلس هر کاری کنی باز پسر اون خانواده هستی پس ریسک این رو نمیکنم با خانواده بالاتر از خودم وصلت کنم گر چه دوست دارم ولی اعتماد بنفسشم ندارم .

خلاصه موندم چه جور دختری رو انتخاب کنم که هم خوشم بیاد ازش و هم به خانوادم بخوره ؟ حالا بماند که بعدش ببینم ایا اخلاقمون بهم میخوره یا نه .۳۰ سال دارم و با این تفاسیر بنظرم سنم بگذره و پیر پسر بمونم .

سوالم اینه بنظر شما راه های پیدا کردن یه دختر خانوم برای ازدواج چی هست و سوال دیگرم اینه که نظرتون در مورد نقش خانواده در ازدواج چیه ؟

در ضمن نه بلدم و نه حوصلش رو دارم خودم بگردم تو بیرون و پیدا بکنم. تو محل کار چرا مشتری میاد ولی ... از شانس من پسر جوون کم میاد چه برسه به دختر جوون!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)