سلام
دختری هستم ٢٢ ساله، تا حالا با هیچ پسری دوست نشدم نه اینکه فکر کنین واسم نیست اتفاقا خیلی موقعیت داشتم ولی خودم نخواستم، از لحاظ قیافه همه میگن خیلی تو دل میشینی و جذابی ...

تو دانشگاه هم متوجه رفتار بعضیا میشم، حتی ٢ نفرم اومدن پیشنهاد دوستی دادن ولی خب من اصلا علاقه ای به این دوستی ها ندارم از اون ورم واقعا خسته شدم از تنهاییم .

پدر سخت گیری دارم میگه باید با کسی که من میگم ازدواج کنی ، خیلی وقت ها فکر میکنم میگم بابای من که اخلاق هیچ پسری مورد پسندش نیست نکنه من تا اخر عمر تنها بمونم! بعضی مواقع با خودم میگم نکنه من این همه خودمو کنترل کردم که با کسی دوست نشم آخرش یه دختر بازی گیرم بیفته!

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)