سلام دوستان خواهشمندم بهم کمک کنید.

دختری ۲۰ ساله هستم. یک ساله که با پسری ۳۰ ساله که دارای معلولیت جسمانی هست دوست هستم. خودم از دوستی بدم میومد ولی واقعا عاشقش شدم! تو این یه سال گفتن که باید همو بشناسیم و هنوز برای خواستگاری زوده. تو این مدت هر کاری فکر کنید براش کردم .

گفت مشکل مالی داره من رفتم سرکار ، گفتم نگران نباش با هم جمع میکنیم پول . گفتم عروسی نمیخوام و خیلی چیزای دیگه .

ولی چند وقته همش سرم داد میزنه میگه تو اصلا نمیای با من بیرون ، منم بخدا خانواده ای سنتی دارم و براشون افت داره که من با پسری دوست باشم . منم بخدا نمی خوام خانوادم رو برنجونم. و چند وقت پیش دیدم که همه پولاشو رفته گردنبند و دستبند طلا خریده واسه خودش. واقعا حس میکنم هیچ هدفی در این رابطه نباشه.

واسه همین دیشب رو احساسم پا گذاشتم و بهشون گفتم ما مناسب هم نیستیم و اگه واقعا منو دوس دارن با خانواده خدمت برسن چون از نظر من یک سال دوستی کافی باشه. الان نمیدونم ایا کار درستی کردم؟ الان ۱ هفته از من مهلت خواستند.

ممنون از کمکاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)