سلام

در ابتدا صمیمانه تشکر میکنم از دوستانی که وقت میذارند؛ پست منو میخونن و راهنمایی ام میکنند.

بنده مدتی است که عقد کردم ، راستش به فاصله مدت کوتاهی بعد از عقد ، تازه متوجه شدم که وضع مالی همسرم و خانواده اش از وضع مالی ما پائین تره‌... خب اولش یکم سخت بود که با شرایط جدید کنار بیام اما همسرم رو دوست دارم و پسر خوبیه و به همین دلیل خودم رو با شرایط جدید وفق دادم ...

البته حالا دیگه از اونور پشت بوم افتادم ، یعنی برای اینکه یه وقت شرمنده نشه و مجبور نشه که بهم بگه پول نداره یا کم داره سعی میکنم اصلا خرجی رو دستش نذارم ...

ولی مکررا از بقیه متاهلین شنیدم که از اول هر جور با مرد برخورد کنی دیگه به همون منوال عادت میکنه و اگر همش خرج نکنم و چیزی نخوام دیگه عادت میکنه به اینجوری بودنم.

خب من کلا به اون سطح رفاهی که توش بزرگ شدم عادت کردم ولی با خودم گفتم که همه جوان ها اول زندگی سختی میکشند ولی ان شاء الله بعد چند سال کم کم همه چی درست میشه. منظورم اینه که از همسرم موقعی که نداره انتظاری ندارم ولی موقعی که داره میخوام شان منو رعایت کنه و حداقل مثل خونه پدری ام ...

فکر کنم این یک سیاست رفتاری میخواد؛ میشه خانم های متاهل لطفا کمکم کنند ؟

بسیار متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)