سلام

من ۲۰ سالمه ، اکثرا میگن خوشگلم ( چهره بانمکی دارم ) و بیشتر اوقات هم شیک پوشیم مورد پسند اکثریت بوده ، ولی الان ...

مشکل زشت انگاری پیدا کردم ، اعتماد به نفسم به شدت پایین اومده . از طرفی استرس و مشکلات خاصی که درگیرشم باعث شده لاغر تر شم. تقریبا ۵۰ م و قد بلندم . خود درگیری پیدا کردم به قدری که اطرافیانمم درگیر مشکلم کردم . هی میگم ای کاش کوتاه قد بودم لاغریم رو اعصابم نمیرفت . از خودم نفرت دارم .

اصلا دوس ندارم آیینه رو نگاه کنم . هی حس میکنم جذابیت جنسی ندارم . اصلا تا حالا شوهرم چیزی نگفته ولی مدام ازش میپرسم تو از من بدت میاد ؟ تو منو دوسم نداری ؟ تو ماه ۹ بارداریم و تقریبا ۶ یا ۷ ماهی هست که دخول نداشتیم . میگم لابد از من خوشش نمیاد... سابقه نداشته انقدر مقاومت کنه .

وقتی بهش میگم من زشتم یا جذاب نیستم برات و لاغرم که دیگه مثل قبل نیستی؟ شاکی میشه میگه نگو اینجوری... اینطوری به ادم تلقین میکنی ... ترسیدم واقعا ... نکنه دلش با من نیست؟ میگه چون بارداری کاری بهت کارت ندارم ... نمیدونم راس میگه یا دروغ . 

ب هر طریقی میخوام بدونم که از من بدش میاد یا نه؟ نمیشه ادم پیچیده ایه حرف دلشو نمیزنه آخه میدونه ناراحت میشم از کجا بدونم از نظر جنسی دوستم داره؟ با اینکه دخول نبوده ولی از طریق دیگه هواشو داشتم که اکثرا هم حس رضایت داشته ....

مشکل من سه تا چیزه که بهم متصل شدن و کل روح و روانمو داغون کرده . لاغرم به همین دلیل اعتماد به نفسم اومده پایین و به خاطر همین هم مدام همسرمو سین جیم میکنم و نمیدونم که من رو قبول داره یا نه ... ؟؟ بیشتر حس میکنم قد کوتاه تپل دوست داره . چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

خواهشا جواب بدید


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)