سلام
من پسری 18 ساله هستم ... . پدر بنده نسبت به من خیلی خیلی سرد می باشد . من تو این سن گوشی ندارم! نمیتونم با دوستام بیرون برم . پدرم میگه بشین سر درست. درس منم تعریف از خود نباشه خیلی خوبه.

تا اینکه دانشگاه در یک رشته ی خوب قبول شدم اما همش به من میگه تو مایه ننگ منی . بعضی موقع ها فکر می کنم که شاید بچه سره راهی باشم . به مامانم میگم اونم حرفای بابامو میزنه .

ما تو جنوب شهر زندگی میکنیم اما وضع مالیمون خوبه فقط واسه کار بابام و مغازش که سختش نشه اینجاییم . بهش میگم خیلی خداییش سخته با مترو یا ماشین کرایه برم داشگاه بذار با ماشینمون برم میگه میزنی در و دیوار . جالبش این جاست موقعی که خواهرم تو آزاد قبول شد براش ماشین مدل بالا خرید . به خدا دلم میگه خودتو برو جلوی بابات بکش که خیالش راحت شه مایه ننگش داره میمیره . دلم خیلی گرفته به خدا نمیدونم چیکار کنم باهام بهتر شه .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)