سلام

به یه مورد عجیبی بر خوردم!

من چند سالیه که تو امنیت شبکه به صورت حرفه ای کار میکنم. یعنی علمی و حرفه ای هک رو دنبال میکنم و ازش درآمد دارم. ( مثل این بچه های عقده ای تلگرام نیستم و علمی و قانونی کار میکنم ) .

حتی توی چند آموزشگاه تدریس میکنم. ( جدیدا پیشنهاد تدریس توی دانشگاه هایی مثل سما و علمی کاربردی بهم دادن ) 

امسال کنکور دادم و باید انتخاب رشته کنم . ولی از اون جایی که از وقتی وارد بازار کار شدم تا حالا حتی دو ساعت هم درس نخوندم ( یعنی سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی ) .  و نمره ها رو هم به زور و شانسی پاس کردم اصلا رتبه کنکورم خوب نشده ( البته نسبت به اینکه دو ساعت هم درس نخوندم عالیه! ) رتبم شده دوازده هزار !!!

اوایل میگفتم فقط مهندسی کامپیوتر میزنم! ولی کسایی که باهاشون کار میکنم که اکثرا حدود 6 سال ازم بزرگترن! بهم میگن بزن مدیریت ! و میگن با شناختی که داریم میتونی تو مدیریت موفق تر باشی. جدیدا تست استعداد یابی دادم! و دیدم 80-90 درصد پیشنهادات مدیریته ! و مهمترین پیشنهاد روانشناسی !!! راستش خیلی گیج شدم!

دوتا سوال دارم که میخوام نظراتتون و بدونم:

+ میخوام با توجه به تخصص و سابقه ای که توی کامپیوتر دارم بپرسم به نظرتون بهتره همون کامپیوتر و بخونم ؟ یا اینکه با توجه به توصیه ها و تست استعداد یابی بزنم مدیریت؟

+ با توجه به اینکه اگر تهران بمونم ( تو شهرستان های استان تهران ) امکان تدریس توی دانشگاه رو دارم، به نظرتون بمونم تهران و برم دانشگاه آزاد ؟ یا اینکه برم شهرستان و دانشگاه سراسری ؟ ( اینم بگم که اگر لازم باشه برم شهرستان میتونم برم و مشکلی ندارم)

ممنون میشم نظراتتون و سریعتر بگین چون فرصت انتخاب رشته محدوده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)