سلام

در حال حاضر ساده ترین و سریع ترین راه کسب درآمد از اینترنت ، استفاده از سایت های کسب درآمد پاپ آپ و پاپ باکس هستش . قبلش یه توضیحی در مورد پاپ آپ و پاپ باکس میدم .


پاپ آپ :

یه صفحه تبلیغاتی هستش که وقتی یه بازدید کننده وارد یه وبلاگ یا سایت میشه و بعد در اون سایت یا وبلاگ یه کلیک میکنه ، پشت ، جلو و یا در نبو تب مرورگرش باز میشه . بعد از باز شدن اون صفحه ، مبلغی به حساب کاربری مدیر وبلاگ اضافه میشه و وقتی به یه حد نصاب مشخص رسید ، مدیر وبلاگ میتونه درخواست واریز بده ، بعدش اون مبلع به حساب بانکیش واریز میشه .

نباید به صورت همزمان از چند سایت پاپ آپ استفاده کرد چون باعت ایجاد مزاحمت برای کاربران میشه و در دراز مدت به ضرر شماست .


پاپ باکس :

یه عکس تبلیغاتی هستش که وقتی یه بازدیدکننده وارد یه وبلاگ میشه ، جلوی صفحه به نمایش در میاد .


شروع کار :

ابتدا باید یه سرویس وبلاگدهی انتخاب کنید که اجازه ی استفاده از کدهای تبلیغاتی رو به شما بده . این سرویس ها چنین اجازه ای رو به شما میدن :

blog.ir ( برای فعال شدنش باید سالانه حدود 11 هزار تومان پرداخت کنید )

rozblog.ir ( به طور پیش فرض خودش امکان کسب درآمد از پاپ آپ رو داره )

mihanblog.com

انتخاب سایت کسب درآمد از پاپ آپ

مبلغی که برای باز شدن هر پاپ آپ ممکنه به شما پیشنهاد بشه بسیار متغیره ، پس هر سایتی که مبلغ بالاتری به شما پیشنهاد کرد ، نباید بهش اعتماد کنید .

سایت هایی پیشنهادی بنده :

لرد پاپ آپ ، نکست پاپ آپ ، تاپ پاپ آپ ، پاپ آپ 94 ، هیت پاپ و ... ، این ها سایت هایی هستند که بنده مدتی باهاشون کار کردم و درآمدم رو هم واریز کردند .


چی بنویسیم ؟!

انتخاب موضوع برای نوشتن مطلب خیلی مهمه ، ممکنه یکی 10 پست بنویسه و نتیجه بگیره ، یکی هم 1000 پست در وبلاگش قرار بده ولی سود چندانی براش نداشته باشه .

پس قبل از نوشتن باید بفهمید که چه موضوعاتی در بین کاربران فارسی زبان طرفدار داره و در گوگل و یاهو و ... جستجو میشن .

گوگل ترند این راز رو برای شما فاش میکنه . کلیک کنید ←  https://trends.google.com

صفحه ای که باز میشه نشون میده که کاربران ایرانی در 90 روز گذشته چه موضوعات و چه کلماتی رو بیشتر جستجو کردند .

پیشنهاد چند موضوع :

نقد وقایع روز جامعه ، تفسیر مسابقات فوتبال و ... ، نقد عملکرد بازیکنان ، هنرمندان و ... ، چاقی و لاغری ، مسائل خانوادگی ، کنکور و انتخاب رشته و کلا مشاوره تحصیلی ، پاسخ به سوالات حقوقی و ... ، نقد فیلم و سریال ، انتشار متن آهنگ و ... ، آموزش های مختلف هنری و ورزشی

شما با توجه به دانشی که دارید یک یا چند موضوع یا کلمه رو انتخاب کنید و در مورد اونا مطلب بنویسید . روزی یه مطلب کافیه ، اگه وقت ، دانش و حوصله ی بیشتری دارید می تونید روزانه چند مطلب بنویسید . نکته ی مهمی که وجود داره اینه که ارسال مطلب باید مستمر باشه ، برای همین عرض کردم روزی یه مطلب کافیه ، می تونید مطلب بنویسید و اونا رو در روزهای آینده ارسال کنید و یا این که از ویژگی " ارسال در آینده " که معمولا در سرویس های وبلاگدهی وجود داره استفاده کنید .


رصد بازدیدکنندگان :

برای این که بفهمید بازدیدکنندگان چگونه و با جستجوی چه کلمات و یا عباراتی وارد وبلاگ شما شدند باید از یه شمارشگر و سرویس گوگل وبمستر استفاده کنید .

با کمک شمارشگر می تونید ببینید که کدوم پست های شما بازدید بیشتری داشته و روزانه چند نفر از طریق جستجو وارد وبلاگ شما شدند و ... . اما گوگل وبسمتر به شما میگه که اون بازدید کنندگان با جستجوی چه کلماتی وارد وبلاگ شما شدند . این امکان در شمارشگر وجود داره ولی کامل نیست .

وقتی آمار کلمات جستجو شده رو مشاهده کردید ، متوجه میشید که چه موضوعاتی طرفدار بیشتری داره ، اون وقت شما تمرکزتون رو باید بذارید روی همون کلمات و موضوعات . بعدش شروع کنید به مطلب نوشتن .

نکته ی طلایی : سعی کنید همون کلمات و عبارات جستجو شده رو در عنوان مطلب تون قرار بدید .


چقدر میشه کسب درآمد کرد ؟!

بستگی به موضوع وبلاگ شما ، تداوم پست گذاشتن شما  و ... داره . از 0 تا بی نهایت ! باور کنید که میشه به عنوان یه شغل ثابت ، روی وبلاگ نویسی و کسب درآمد از اون حساب باز کرد . منتهی از روز اول انتظار نداشته باشید که روزی چند هزار تومان کسب درآمد کنید .

استمرار در کار یکی از رمزهای موفقیت هستش . بعد از حدود مثلا 1 سال با روزی یکی دو ساعت کار ، با یه وبلاگ حدود 400 پستی ، به راحتی میشه روی ماهیانه 500 هزار تومان حساب باز کرد .


معرفی وبلاگ به دیگران :

واتس آپ ، تلگرام ، فیس نما ، کلوب ، اینستاگرام و ... مکان های خوبی برای معرفی مطالب شما هستند . یه کانال تلگرام بسازید و آدرسش رو در وبلاگ تون بذارید ، بعدش آدرس پست ها تون رو در کانال قرار بدید .

در فیس نما و کلوب عضو بشید و از طریق گزینه ی ارسال مطلب ، یه خلاصه از مطلب تون رو در اون جا منتشر کنید و کاربران رو ترغیب کنید که برای خوندن ادامه مطلب به وبلاگ شما سر بزنن .

لینک مطالب تون رو از طریق واتس آپ برای دوستان و آشنایان تون ارسال کنید و ... .


نا امید نشید ؛

ممکنه در شروع کار اون طور که انتظار دارید بازدیدکننده وارد وبلاگ شما نشه و به تبع اون کسب درآمد نکنید . صبر ، صبر ، صبر ... . با استمرار در کار (‌ روزی یک پست ) و صبر ، میشه به موفقیت رسید .

برای این که وبلاگ شما پر از مطلب بشه می تونید یه شروع طوفانی داشته باشید و به مرور زمان وقت کمتری رو برای مدیریت وبلاگ صرف کنید ولی همون نتیجه ی سابق رو بگیرید .


اخطار :

به دنبال تقلب در افزایش بازدید نباشید ، بذارید همه چیز طبیعی پیش بره ، چون هم پولی که در میارید حلال نخواهد بود و هم سایت های کسب درآمد وبسایت شما رو بلاک می کنن . اون وقت دیگه دست تون جایی بند نیست .


موفق باشید


پیشنهاد :

راههای کسب درآمد از نت

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)