سلام

لطفا هر کس در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه داره کمکم کنه. من دخترم 19 سالمه دانشجوی کارشناسی پرستاری یکی از دانشگاهای تهران هستم.  همیشه برای خودم یه هدف بزرگ داشتم اونم مهاجرته.

موضوع اینجاست که نمیدونم واقعا از کجا باید شروع کنم و چه کارایی بکنم. حدودا دو سال دیگه درسم تموم میشه و اون موقع هست که باید جدا برای اپلای و ویزا و اینا اقدام کنم. اما حس میکنم لازمه از الان شروع کنم تا اون موقع راحت تر کارا پیش بره.

مثلا درباره زبان ، سطح زبانم متوسط رو به بالاس یعنی میتونم مکالمه کنم اما کافی نیست. قبلا کلاس زبان میرفتم اما الان نمیتونم به صورت ترمیک ادامه بدم و بنظرم زبان مسئله ایه که 6 ماهه میشه با کلاسای فشرده آزمون ایتلس جمعش کرد بخاطر همین الان براش زیاد وقت نمیذارم ایا این درسته یا نه؟

درباره تقویت رزومه هم سعی میکنم که تو دانشگاه معدلم الف باشه و تو کنگره ها و همایش های پرستاری و پزشکی شرکت میکنم.

سوالم اینه که دقیقا باید الان چیکار کنم؟ برای قوی کردن رزومه ام تو دوران دانشجویی و زبان یاد گرفتن و کلا هر کاری که منو به هدفم نزدیکتر کنه چه کارایی باید بکنم؟ پیشنهاد شما چیه برای دانشجویی که تا چند سال دیگه میخواد اپلای کنه .. مثلا ایا حتما از همین الان باید بشینم زبان بخونم؟ ایا یه زبان دیگه مثل فرانسه هم بخونم؟ ایا لازمه از الان به وکیل مراجعه کنم برای انجام کارام؟

لطفا کسایی که تجربه دارن یا تو فامیلشون کسی بوده که این دوره رو گذرونده جوابمو بدن ممنون میشم .


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)