سلام

من دختری ۲۸ ساله و مجرد هستم .  من در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن . البته  توی قوم و خویش ما  پسر مناسبی  برای من نیست . پس من رفتم در دنیای واقعی که خودم مرد مناسب گیر بیارم ،  من در محیط های مختلفی قرار گرفتم .

پسرای مجرد همشون از لحاظ سنی از من کوچکتر بودن یا ۱۰ سال از من بزرگ بودن یا اصلا هم کفو نبودیم ، خلاصه گزینه مناسب پیدا نکردم و الا من سختگیر نیستم . ملاک های من اخلاق ، شغل خوب  و تحصیل ( از   لیسانس تا بالاتر  ).

پس رفتم سراغ دنیای مجازی یعنی اینترنت ، همه پسرا دوست دختر داشتن و رابطه هم داشتن . من دختری پاکدامن هستم و من دختر آزادی هستم یعنی میتونستم دوست پسر بگیرم  شرایطشو داشتم ولی من به آیه ای که خدا فرمودن زنان پاک برای مردان پاک که اعتقاد شدیدی دارم . پس با سختی پاکی خودمو حفظ کردم .

خیلی سختی کشیدم که رابطه نداشته باشم و پاکی خودمو حفظ کنم . خلاصه در دنیای مجازی پسر مناسب بود اما پاکدامن نبودن . من ۳ ساله دنبال مرد مناسبم اما پیدا نکردم  . چرا  پسرا نمیتونن پاکی خودشون رو حفظ کنن . چرا دخترا راحت خودشون رو میفروشن . پس من چه جوری تونستم خودمو کنترل کنم و پاکی ام رو حفظ کنم  . آیا دختران بالای ۲۸ سال و  پاکدامن  با مردان  پاکدامن  ازدواج خواهند کرد ؟ آیا پسرای بالای ۳۰ سال داریم که پاکدامن باشن؟


مرتبط:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟