سلام

من یه دختر ۲۵ ساله هستم و تقریبا مذهبی برام موقعیت های گناه زیاد بوده و ترک کردم ولی به خدا دیگه توان ندارم از خدا کمک خواستم چقدر دعا و ثنا کردم چقدر چهل شب دعا و قران خوندم ولی نمیشه همه ی اماما رو قسم دادم به شدت گرم هستم از اون طرف خودارضایی گناهه از یه طرف دیگه دوستی با جنس مخالف قدغنه خب من بیچاره چیکار به نظر شما مرگم رو از خدا بخوام بهتر نیست؟

 نمیشه ازدواج کرد نه اون کار رو کرد از طرفی هم پسر نیستم که برم خواستگاری شما بگید من چیکار کنم بخدا دلم میگیره دوستامو می بینم بچه دارن یا هر کدوم در شرف ازدواجن .بابا مگه من به محبت جنس مخالفم احتیاج ندارم مگه خدا منو با این نیازها نیافرید پس چرا باید سرکوبش کنم بخدا شدیم بدتر از راهبه های مسیحی 


مرتبط :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) نیاز جنسی دختران مجرد (۱۷ مطلب مشابه)