سلام

یک ماه پیش با دانشجویی آشنا شدم که استادم معرفیش کرده بود ( برای کار تزم ) . ایشون پذیرش گرفته و خارج زندگی میکنه. مجبور شدم به تلگرامش پیام بدم. جواب سوالم رو داد ولی میخواست بحث رو کش بده. از من در مورد مسائل جزئی تر زندگیم پرسید و همش میگفت هر کاری داری به من بگو و ... خلاصه کلی تحویل می گرفت. تا حدی که چند روز اول دائم حال من رو می پرسید.منم در این مدت ازش داشت خوشم میومد. از همه لحاظ با هم هم عقیده بودیم. یک بار بین حرفهاش گفت که بیماری سرطان داره و درمان شده قبلا .

من به روی خودم نیاوردم و برخوردم باهاش خوب بود تا این که دیدم داره خودش رو کنار می کشه. وقتی برخورد سردش رو دیدم کمتر پیام دادم و یه جورایی رابطه قطع شد. تا این که ایشون دوباره پیام داد و بین حرفاش می گفت که وضعیتم مشخص نیست و بیماری دوباره عود کرده و نگران تو هستم. من باز بهش امید دادم و مطمئنش کردم که همراهش میمونم. اینم بگم که بسیار مغرور هم هست.

خلاصه رابطه ما خیلی صمیمی تر شد تا حدی که چندین بار حرف تشکیل زندگی مشترک رو بهم زد و این مدت من خیلی بهش علاقه مند شده بودم. چند هفته که گذشت در جریان شیمی درمانی هاش بود که خیلی بدخلق شده بود و حتی نسبت به پیام حال و احوال من هم واکنش بد نشون میداد.

من میذاشتم به پای بیماریش و این که دوست نداره کسی بهش احیانا ترحم کنه. خودش هم البته بین صحبتاش همین دلایل را می اورد. کمی بعدتر دیدم پیام های من رو جواب نمیده. هر چی اصرار و خواهش و تمنا میکردم جواب نمیداد. این در حالی بود حتی انلاین بود! دیگه به من زنگ نزد و به یک باره ارتباطش را با من قطع کرد.

این در حالی بود که تا ۲ روز پیش از این اتفاق ابراز علاقه های خیلی زیادی میکرد و حتی از من میخواست که اگر بهش علاقه دارم این کار رو بکنم و منم همین کار  رو میکردم. یک هفته اس که جواب من رو دیگه نمیده. حتی پیامم رو نمیخونه. یه بار خیلی اتفاقی یکی از شبکه های اجتماعی رو ازش پیدا کردم ( در حالی که به من گفته بود در اون شبکه عضو نیستم ) و دیدم که در اون حرف از دوستی با یک دختری رو زده و هنوز هم در اون شبکه مجازی عضو هست و فعالیت میکنه.

دوستان الان من نمیدونم باید چی کار کنم؟ نمیتونم فراموشش کنم. شما پسرها یعنی واقعا ممکنه در عرض ۲ روز بدون هیچ دلیلی دختر مورد علاقتون رو ول کنید؟ و با کس دیگه ای آشنا بشید؟ ممکنه تمام ابراز علاقه هاش به من دروغ بوده باشه؟ آخه چه هدفی میتونه داشته باشه؟ سنش کم نیس ادم تحصیلکرده ای هم هست. چطور باور کنم که این همه مدت به من دروغ گفته؟ و به این سرعت رفته با کس دیگه ای؟ کسی که همیشه از من تعریف میکرد و میگفت امید تازه زندگی من هستی و کمکم کن که طرز فکرم رو عوض کنم و کسی که من رو با این همه مشکلاتم بپذیره جونم رو براش میدم و ... ممکنه بازم به خاطر بیماریش فاصله گرفته باشه؟ ۹۹٪ مطمئن هستم که بیماری رو به من دروغ نگفته.

خواهش میکنم بهم بگید الان من چی کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)