با سلام خدمت همه خانواده برتری ها

امروز یه سوال خیلی مهم ازتون داشتم که ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید با تجاربتون . من پسر 21 سالمه و اواخر دوران دانشجوییم هستم. به تازگی که نه ، مدت دو ساله به یه دختر خانمی از اقوام علاقه مند شدم. ایشون هم اواخر دوران دانشجویی شون هستن و به تازگی شاغل شدن. ایشون نزدیک 2 سال از من بزرگتره.

اوایل فکر میکردم این حس یه طرفه اس. که بعدا از طریق مادرم فهمیدم که ایشون حتی بیشتر از حسی که من نسبت بهش دارم به من علاقه منده! که مادرم بعد از اینکه این موضوع رو به من گفت از من با تاکید زیاد خواستن که هیچ ارتباط مجازی مثل تگرام نداشته باشیم. چون فامیل خیلی نزدیکیم کار به جاهای باریک نکشه!

خب ما هم نداریم و نداشتیم. چون علاقه مندی ما به خاطر شناختی که از هم پیدا کردیم تو محیط حقیقی به دست اومد برعکس خیلی از عشق های مجازی! خب وضعیت مالی من و خونوادم خدا رو شکر خوبه. و همه چیزای اولیه برای تشکیل زندگی رو دارم. فقط مونده درسم تموم شه. قصد منم ازدواجه. خب من هنوز اینو با خانوادم مطرح نکردم و طبق پیش بینی بخاطر بزرگتر بودن دختر ممکنه در ابتدا با مخالفت رو به رو بشم ولی حس میکنم این مخالفت خیلی شدید نیست. و جای امید زیاده.

حالا سوالم از شما اینه.

با توجه به علاقه قلبی و مسائلی که گفتم به ازدواج یه پسر کوچیکتر در حد حدودا دو سال با یه دختر خانم چه دیدی دارید ؟ چه مسائلی ممکنه باهاش روبرو بشم ؟ چه تصمیمی به نظرتون بگیرم؟ اصلا مطرح کنم یا نه؟ آیا ممکنه این اختلاف سنی در آینده مشکل ساز بشه؟

و اینکه از لحاظ مالی مشکل نداریم هم در نظر بگیرید. و شناخت کاملی که نسبت به هم داریم و اینکه میشه خانواده ها رو راضی کرد.

مرسی

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)