سلام

دوستان محترم و محترمه (مونث) . من یه مشکلی دارم ( البته همه دارند ...) من یه برادر دو قلو دارم و البته توی یه خانواده نیمه مذهبی زندگی می کنم ولی شخصیتم مذهبیه . من متوجه شدم که برادرم نماز رو ترک کرده یا حداقل یکی در میون می خونه .

می دونم که عقاید و دین هر کسی به خودش مربوطه ولی این مدت اخلاق آق داداش ۱۸۰ درجه عوض شده جوری که همیشه با کار هاش منو آزار می ده . پدر و مادر من  هر دو شاغل اند و اکثر اوقات متوجه رفتار ایشون نمیشن و دقت که کردم دیدم جلو اونا گاهی نماز میخونه گاهی میگه خوندم و ...

خلاصه سوال من اینه که به مامان بابام بگم ؟ سوال بعدیم اینه که من هر روز از دست برادرم گریه میکنم چون زیاد از حد عاطفی ام و چون روحیه شادی دارم زود فراموش میکنم ولی کاسه صبرم داره لبریز میشه چی کار کنم دست از آزار من برداره ؟ ( مثلا به حجاب من ، نماز من، حرف زدن من، شیطونی های من و خیلی چیزا دیگه گیر میده ) ممنون از راهنمایی ها تون...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)