سلام

دلم خیلی گرفته...

نمیدونم کجا اشتباه کردم که همچین اتفاقی افتاد واسم...یه خونواده که خیلی ادعا میکردن ما مومنیم و با اعتقادیم و خدا پیغمبر سرمونه اومدن خواستگاریم.

منم اولین بار بود پسرو میدیدم....بعد از حرف زدن و یه جلسه ملاقات چند دقیقه ای رفتن گفتم من حرفای بدی زدم...وقتی مامانم شنید کلی دعوامم کرد...گفت اگه نمیخواستی چرا ابرومونو بردی؟

منم واقعا دلم میخواد ازدواج کنم و اصلا اون حرفارو نزده بودم و یه سری هاشونم به بد ترین وجه  ممکن تعبیر کردن...

شاخ در اوردم که همچین ادمایی که ادعای خداپرستی دارن را با ابرو و احساس یه دختر بازی میکنن. اخر مثل این که مغازه اومده باشن گفتن ما نمیخوایم. خیلی ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)