سلام

خسته نباشید دوستان

من امسال ان شاء الله میرم دانشگاه .

اگر خدا بخواد و انتخاب رشته م خوب پیش بره یا پزشکی یا دندان یا دارو در سراسری خواهم رفت . میخواستم از دوستان خواهش کنم که راهنماییم کنن که چه وسایلی رو باید با خودم ببرم؟ چون صددرصد خوابگاه میرم و زندگی خوابگاهی خواهم داشت .

من تک فرزندم و خواهر و برادر دانشجو ندارم که کمکم کنن. اگه میشه لطف کنید و برام خواهری/ برادری کنین و راهنماییم کنین .

یه سوال دیگه؛

امکانش هست خوابگاه گیرم نیاد؟ با توجه به رشته م و این که سراسری احتمالا قبول میشم، ممکنه خوابگاه بهم نرسه؟ این تقسیم خوابگاه و اینا چجوریه؟ یعنی باید زود برای ثبت نام بریم که بهمون اتاق بدن؟ میشه خودمون اتاقمونو انتخاب کنیم؟ یا هم اتاقی ها رو ؟

ببخشید من خیلی به بهداشت اهمیت میدم و حتما هر روز یا نهایتا یه روز در میون میرم حمام، ممکنه به این گیر بدن مسئولین خوابگاه ؟ به سوالام اگه ناشیانه س میتونید بخندید ،‌ خوشحال میشم که خوشحال باشید...

ممنون


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)