سلام و عرض ادب

یه خاطره و تجربه شخصی قبل ازدواج  که میتونه کمک خیلیا کنه تعریف میکنم  شما هم اگه تجربه هاتون رو در این زمینه به اشتراک بذارید ممنون میشم .

یه دو بار قبل ازدواج ما رو با دو نفر آشنا کردن کلی تلفنی حرف زدیم و کلی به تفاهم رسیدیم . اون خانوم کلی از ظاهرش هم که بزرگترین مجهولش بود تعریف کرد . آخر رفتیم دیدیم ای بابا ! این اصلا معمولیم نیست از متوسط هم پایینتره ، از اون چیزی که حتی نمیتونستم فکرش رو بکنم حالا مهم نیست بعد قرار اول حتی نتونستم تلفنش رو جواب بدم .

خیلی ناراحت شدم نه بخاطر خودم بخاطر اون دختر که اون جوری ضربه خورد فقط یه بار جواب دادم . بهش گفتم خیلی متاسفم حالم خوب نیست بعدا زنگ میزنم .

یه مدتی که گذشت بعدها دوباره بهم زنگ زد کلی التماس کرد میخوام ببینمت حرف بزنم من هم که نمیخواستم این بازی ادامه پیدا کنه قبول نکردم . بعدها فهمیدم کلی ضربه خورده . دختر چادری و مومنی هم بود ولی ...  واقعیت این بود که منم سخت گیر بودم حالا هر چقدر هم میومدم پایین بازم با اون خیلی فاصله داشت خودشم بد کرد خودش رو بزرگتر از اون چیزی که بود نشون داده بود در صورتی که من خدایی کمتر گفته بودم که بیشتر نگفته بودم ...

دومی هم به همین ترتیب مانتویی بود ولی بار اول که دیدمش شد بار آخر ، اینقدر زنگ زد که مجبور شدم خطم رو عوض کنم . ولی خیلی بد شد اینا رو گفتم که درسته اخلاق مهم تر از ظاهره ، ولی طرف های مقابل باید تا حدود زیادی ویژگی های ظاهری رو بدونن بعد ضربه ناجور نخورن ، چه پسرش چه دختر ، واقعا تو فضای مجازی این مشکلات هست خودمم تصمیم گرفتم تا طرف رو مستقیم ندیدم یه کلمه دیگه با کسی نه چت کنم نه حرف بزنم .

حالا خدا رو شکر من با خودم تعارف نداشتم طرف جوگیر میشه تو رودربایسی ازدواج هم میکنه بعد هزار تا مشکل دیگه به همراهش میاد . حد وسط همه چیز با هم خوبه ، ظاهر و باطن و اخلاق و تیپ اینا تا حدودی واسه ازدواج موفق لازمه .

یا حق


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)