سلام خسته نباشین

تو بخش استفاده از پودر موبر همه ی نظرات رو خوندم ولی جوابی واسه سوالم پیدا نکردم مجبور شدم اینجا بپرسم شرمنده

من پوست سفیدی دارم و همیشه از پودر موبر استفاده میکنم ولی تا حالا مشکلی نداشتم و پوستم همچنان روشن بود اما دفعه آخر که استفاده کردم فکر کنم به دلیل این که دیر اقدام به شستنش کردم پوستم ( زیر بغل ) بشدت تیره شد در حدی که خیلی تفاوت داره با بقیه بدنم . خیلی نگرانم من سنم خیلی کمه و این واسه من خیلی زشته به نظرتون این مشکل رفع میشه؟ چقدر زمان میبره؟ من خیلی عجله دارم


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

سوال در مورد ماسک ماست و حنا و دکلره پوست

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

روش های روشن شدن دائمی پوست

ماسک های روشن کننده پوست چقدر تاثیر دارن ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

راهی برای از بین بردن مو ها بدون تیرگی بدن سراغ دارید؟

تجربیات شما در مورد استفاده از نمک حمام برای رفع تیرگی بدن ؟

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن با زالو درمانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه)