توصیه ی دو نفر از کاربران خانواده برتر در مورد درمان شپش با نفت

* دوستان سلام
مدتی قبل از مهد کودک پسرم با من تماس گرفتند که پسرم روی سرش شپش هست و من با ترس رفتم و دیدم بله شپش های زنده روی سرش بودند و همون روز موهاش رو با ماشی ریش تراش از ته زدیم. خودم یک ماه قبلش دچار خارش در سر و پشت گوش و حتی بدن شده بودم ولی اصلا به مخیله ام نمی رسید که دچار این بیماری شده باشم. بله متاسفانه بنظر پسرم از من گرفته بود. خلاصه شروع به درمان با پرمترین کردم در دو مرحله اما فقط شپش ها مردند و تخم ها باقی مونده بودند. یک ماهی اصلا خارش نداشتم اما بعد شروع شده. درمان با سرکه، سس، اتوی مو در دو مرحله، تاید در دو مرحله، شامپو هگور فرانسه که چهل تومن خریدمش هیچ کدوم افاقه نکرد.

دوستان دیروز سه تا عطاری رفتم و هر سه شون گفتند این مشکل از قدیم بوده و هیچ شامپو و دارویی فایده نداره الا " نفت ".
امروز قراره همسرم نفت رو تهیه کنه (میگن از پایین میدون قزوین میشه تهیه کرد. یه مغازه هایی هست که روغن های گیاهی و نفت و ... می فروشند ) .

خلاصه اینکه این روش رو هم برای اولین بار می خواهم امتحان کنم . باید نفت رو با سرنگ به چند جا لابلای موها تزریق کرد و سر و مو را مالش داد بعد از نیم ساعت موها رو بشوریم. انشاء الله که جواب بده. من دقیقا حال دوستانی که میگن افسردگی گرفتند رو درک می کنم. واقعا حس بدیه که ببینی یه موجود موزی زنده روی بدنت داره راه میره و از بدنت تغذیه می کنه و تو نمی تونی کاریش کنی!
دوستان دعا کنید که خوب شه . نتیجه رو خدمتتون اعلام می کنم حتما . ضمنا من یه کلاه نخی ( مخصوص استخر ) هم بعد از اتو کردن و .... روی سرم همیشه توی خونه هست که مبادا پسرم بگیره یا اگر مثلا به خیال خودم روش قبلی که انجام دادم داره اثر می کنه دیگه آلوده نشم.


* سلام.

من سولمازم بیش از یه ماه قبل پیام داده بودم و خدا رو شکر یک ماهه نه خودم نه دخترام مشکلی نداریم۰سخت بود ولی۰من مایونز شامپو روعن زیتون حشره کش نرم کننده رو امتحان میکردم و فقط کم میشد و از بین نمیرفت تا اینکه یه روز ۸۰ درصد لباسای خودم و دخترامو و کلیپس و کش مو رو گذاشتم نایلکس و سه هفته استفاده نکرم بقیه لباسا رو تک تک تو اب جوش انداختم و بعد خشک شدن اتو کردم کل خونه روجاروبرقی کشیدم و همه جا موکت مبل فرش تشک پتو حتی جانمازو حشره کش زدم بعد خودمو دخترا نفت زدیم به موها به مدت نیم ساعت.
راستش ترسیده بودم همه ی موهام بریزه.ریزشش زیاد شد اما نه اونقدا که آدمو بترسونه بعدم با تاید موهامونو شستیم بعد شامپوی معمولی بعدم نرم کننده زدم و کلی ماساژ دادم و با شونه ی دندونه ریز زیر اب شستیم بعدم لباسایی پوشیدیم که تو اب جوش انداخته بودیم. چهار روز بعد دوباره نفت و... یک هفته ی تمام هر روز همه جا حشره کش زدم و قبل و بعد از استفاده از ماشین لباسشویی لباسامو اتو کردم. روزی که همه ی این کارا رو میکردم از شدت ضعف و خستگی دستام میلرزید.اما خدا رو شکر نتیجه گرفتم.من هنوزم هر روز سر دخترا رو نگاه میکنم اما خدا رو شکر مثل گل تمیزن.من شبا از شدت خارش سر خوابم نمیبرد.زحمت زیاد داشت ولی الحمدالله نتیجه گرفتن.راستش براش نذر کردم و نذرمو ادا کردم.من واقعا تحمل نداشتم دخترای من شپش داشته باشن.اونا تو تمیزی تو فامیل تکن.از خدا میخوام هر کی تلاش کرد نتیجه بگیره.کار نصفه نیمه فایده نداره.کارتوتو کامل انجام بدید به امید خدا نتیجه بگیرید یا حق 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مبارزه با رشک و شپش ، از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

تجربه درمان شپش سر با سرکه

درمان شپش با پودر لباسشویی

روش از بین بردن تخم شپش روی موهای سر

درمان شپش با روغن زیتون

درمان شپش سر با اسپند

تجربه از بین بردن شپش سر با شامپو روغن ضد شپش نلا

تنها راه مبارزه با رشک و شپش موی سر استفاده از سس، شامپو و در آوردن اونهاست

تجربه رفع شپش موی سر با سس مایونز

تجربه رفع شپش موی سر با شامپو لیندان

تجربیات شما در مورد درمان شپش موی سر و موخوره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دفع شپش و رشک موی سر (۱۲ مطلب مشابه)