سلام

بنده یک پسر نسبتا مذهبی هستم شاید 70 درصد . 24 ساله هستم . خدمتم اوکی هست ، لیسانس و دارم فوق رو شروع میکنم . هنوز وارد شغل اصلیم نشدم ولی توسط وبسایتی که دارم درامد خوبی رو به دست میارم . شاید در حد 1 الی 2 تا کارمند درامد دارم بوسیله سایتم.

توسط مادرم دختری به بنده پیشنهاد شد . ایشون 17 ساله هستند . کاملا مذهبی و نجیب . از همه نظر هم کفوی هم هستیم . چه از نظر فرهنگ ، شغل پدرهامون ، متدین بودنمون ، شرایط اقتصادی خانواده هامون و . . . 

مادرم اقدام کرد ، پدر و مادر دختر کاملا از بنده راضی هستند . حتی پدر و مادر بزرگ ایشون هم مشکلی ندارند و به تصمیم پدر و مادر این بانو احترام میگذراند و قبول دارند . خلاصه همه راضی هستند اما دختر به یک علت ناراضی هست . میگند اگر نامزد کنه ،  نمیتونه برای کنکور موفق باشه . مادرم با شخص ایشون صحبت کرد و گفت از همه نظر بنده رو قبول دارند فقط مشکل این درس هست . ای خدا !

خودم و خانواده ام هیچ مشکلی با درس خوندنشون نداریم . شخصا همیشه پشتیبانشون خواهم بود حتی اگر تا دکترا بخواند درس بخونند . فقط مشکلم این هست که نمیدونم چطور متقاعدشون کنم . تمنا میکنم کمک کنید که چطوری یک دختر رو باید متقاعدش کنم . چه پیشنهاد هایی بکنم ، چه صحبت هایی رو بیان و یا چه کارهایی رو انجام بدم ؟

چون اگر این قضیه حل بشه میتونم نامزد کنم با ایشون و به سعادت برسم . حتی مادرم به ایشون گفتند 2 سال نامزد کنند و ارتباطات رو خیلی خیلی خیلی محدود کنند در حد هفته ای 2  3 ساعت در حد بیرون رفتن همین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)