سلام

دختری هستم که در دوران ابتدایی پدر خودم رو بر اثر تصادف از دست دادم و حدود 12 سال است که با مادرم زندگی میکنم و ایشون هم ازدواج نکردند و تک فرزند هستم .

در حال حاضر دانشجوی سال 5 دندانپزشکی هستم و با پسری به قصد ازدواج آشنا شدم که ایشون هم همین رشته رو خوندن و فارغ التحصیل شدن ولی این موضوع رو به دلایلی به ایشون نگفتم ( مثل ترحم ) ، از نظر مالی من متوسط رو به بالا هستم. میخواستم بدونم نظر و واکنش آقایون نسبت به این موضوع چیه؟

آیا پسرا تمایلی به ازدواج به دختری که پدر خودش رو از دست داده ندارند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)