سلام  کاربران ارجمند

راه کاری از شما می خوام ، پدرم میگه حتما باید با پسر عموت ازدواج کنی .

پدرم پسر کوچیکه خانواده هست و خیلی تحت تاثیر برادرای بزرگ ترش هست و همچنین مادرش ، حالا یه چند ماهی میشه که عموم ما رو ( من و خواهر دوقلوم رو)  برا پسرش خاستگاری کرده و گفته فرقی نمی کنه هر دو دخترای عزیز من هستن و از اون جایی که خواهر من دو دقیقه از من بزرگ تره پدرم گفت تو برای رضایی و چون به استخاره خیلی اعتقاد داره استخاره می کنه بد میاد واسه همین گفت من واسه رضام  و استخاره کرد خوب آمده و از اونجایی که من علاقه ای به ازدواج با ایشون ندارم  چه کار کنم دست از سرم بردارن .

لطفا کمکی کنید

مرتبط:

چطور بحث به هم زدن نامزدی با پسر عمه م رو مطرح کنم؟

یه بهونه مقبول برای نه گفتن به خواستگار فامیل می خوام

در خواستگاری های آشنا و فامیل ،جواب رد دادن بهشون سخته

چطوری به پسر عموم بگم که خواستگاری نیاد

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل 

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)