سلام

25 سالمه و می خوام برم خواستگاری ، ولی یه مشکل اعتقادی (شاید روانی و ... ) شدید دارم، اونم اینکه بچه داشتن رو دوست ندارم.

از 5 سال پیش تا الان فکر میکردم که این احساس با مرور زمان درست میشه ولی تا الان نه تنها درست شده بلکه با دلایل و شواهدی که می بینم بدتر هم شده.

وقتی از دیگران سوال می کنم میگن نداشتن فرزند خودخواهیه ولی من برعکس فکر می کنم. آیا به نظر شما می تونم دختری رو پیدا کنم که با این شرایط کنار بیاد. در ضمن اینو بگم که من مشکل جنسی ندارم همچنین با رابطه جنسی هم مشکل ندارم فقط اینکه بچه دوست ندارم حالا به دلایل خیلی زیاد.

البته بچه ها رو خیلی و بیش از اندازه دوست دارم و باهاشون بازی می کنم ولی خودم دوست ندارم بچه داشته باشم.

می خواستم بدونم که زندگی بدون فرزند امکان پذیره ؟ آیا زندگی دچار یکنواختی نمی شه ؟ آیا میشه این شرط رو برای زندگی مشترک گذاشت ؟ چند درصد حاضر به ازدواج با چنین مردی می شن؟

گاهی وقتا فکر می کنم ازدواجمو بابتش به تاخیر بندازم تا طرز فکرم درست شه ولی داره بدتر میشه.

لطفا کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)