سلام

من یه دختر مذهبی هستم و این ترم درسم زودتر از بچه های ورودیمون تموم شد. از ترم دو متوجه علاقه ی یکی از همکلاسی ها شدم. ( از صحبت هایی که در مورد من با دوستاش می کرد ) اما با توجه به تحقیقاتی که کردم و بررسی هایی که انجام دادم در نهایت عاقلانه ترین تصمیم به نظر خودم این بود که هیچ واکنشی نشون ندم و همین کارو هم کردم.

در طول چند ترم بعدش متوجه شدم واقعا علاقه ای جدی وجود داره اما باز هم به این دلیل که اگر یه پسر مایل باشه خودش پا پیش می ذاره هیچ کاری نکردم. تا این که در آخرین ترم توی تلگرام یه گروه کلاسی داشتیم آخرای ترم یه بار سوال درسی پرسیدم و جواب داد. یه بار توی گروه جزوه خواست ( البته غیر مستقیم به نحوی که همه می دونستن فقط من می تونم بفرستم ) براش فرستادم. 

من کلا با هیچ کدوم از پسرای دانشگاه هیچ نوع رابطه ای حتی در حد سلام هم نداشتم مگر در مواقع ضروری که نماینده ی استاد بوده باشه یا ... و این آقا هم مستثنا نبود. متاسفانه وقتی می دیدمش بدتر هم می شدم و حتی نگاه هم بهش نمی کردم ( بی محلی سهوی ) . 

بعد از پایان ترم بهش پیام دادم ( سوال درسی ) اما جواب نداد فکر می کنم  ناراحت شده باشه. و الآن مشکل اینه که من دیگه دانشگاه نمی رم و نمی دونه که دیگه منو نخواهد دید چه کنم به نظرتون؟

**البته دو بار منو با یکی از اقوام دید منم با یه بهانه توی گروه گفتم که از اقوام محرمه ولی خوب شاید دقت نکرده باشه.


مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)