سلام

من دختری حدود 25 ساله هستم . حدود چند ماهه که نامزدیم بهم خورده ، حس و حالم خوب نیست . بشدت احساس تنهایی و بی پناهی میکنم . یعنی چه اتفاقی برای من خواهد افتاد ؟ ... ،  رنگ پریده و بی رمق شدم و البته خانه نشین !!

 در سکوت و انزوای خودم به سر میبرم ، تشویش و دلهره قسمتی از من شده و همیشه در خودم حسش میکنم... انگار انسان جدیدی در من نفس میکشه که اصلا نمیشناسمش ، و مدام به من میگه دنیا و آدم ها از وجود تو بی نیاز هستند .

شاید درست میگه ، مایلم که زندگیم به پایان برسه چون خواسته و هدف و آرزویی ندارم ، آیا خدا بنده ی خسته و پریشانی مثل من رو میپذیره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی بعد از جدایی (۱۵ مطلب مشابه)