سلام

بانوان عزیز سایت از شما سوالی داشتم . شما از پسران خجالتی بدتون میاد ؟

من پسری هستم 24 ساله که اگر خدا بخواد میخوام به زودی ازدواج کنم. ولی یک سوال ذهنم رو به شدت مشغول کرده. من در روابط اجتماعی به هیچ وجه خجالتی نیستم و اتفاق خیلی هم موفق هستم.

فقط از برخی چیزا خجالت میکشم. مثلا شب عقد من فکر نکنم بتونم خونه پدر همسرم بمونم. واقعا فکرشم آزارم میده. یعنی اصلا روشو ندارم. یا مثلا تو عروسی و جشن اصلا رو ندارم که جلو زنا برقصم. یا بعضی داماد ها جلوی این همه زن مثلا یک سری حرکات رقص، بوسیدن عاشقانه زن، چشمک زدن  و ... امثال این ها رو جلوی مردم انجام میدن.

جلوی این همه آدم یه کم آدم خجالت میکشه. لطفاً رک و رو راست بگین که خجالتی اینطوری میتونه دلزدگی ایجاد کنه برای همسرم ؟ من تاکید میکنم در برخی از موقعیت های این چنینی خجالت میکشم و به طور کلی اصلا فردی خجالتی نیستم.


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!

چرا بعضی دخترا بیشتر از یه سیم کارت دارند؟

نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول میگیرن چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)