سلام

من یه دختر 28 ساله ام. زیاد مغرور نیستم. اما احساساتمو نمیتونم به راحتی بروز بدم. با یکی از نزدیکان واسه آشنایی بیشتر در ارتباط هستم. رابطه ما از همون اول خیلی عادی شروع شد. منظورم اینه نه قلب من تند تند زد... نه قلب اون. و هنوزم که یک ماهی میگذره هنوز عادی هست.

یعنی اصلا وارد فاز احساسی خیلی کم هم نشده چه برسه به عاشقی و هیجان. مثلا اصلا پیام و تلفن زدن زیادی در کار نیست. فقط در حد اینکه کجایی یا چیکار میکنی. وقتی هم که می بینمش اصلا انگار حرفی واسه گفتن وجود نداره.

من اصلا از این وضعیت راضی نیستم. چون خودش هم یه بار میگفت دلم میخواد حسود باشی. نسبت به من و کارام حساس باشی. واسه اینکه اینجور نیستم این رفتارهامو میذاره پای بی احساسی یا اینکه بهش علاقه ندارم.

چه جور میشه یه رابطه رو از فاز معمولی به احساسی تبدیل کرد ؟ اینم بگم اونم تلاش داره اما هیچکدوم فعلا موفق نشدیم... خلاصه سوالم از بچه های خوب اینجا و به خصوص آقایون اینه که چه کارهایی از طرف دختر باعث میشه که شما فکر کنید بهتون علاقه داره و نسبت به شما حساسه.. یا حساس بودن با گیر دادن چه فرق هایی داره ...


مرتبط :

قبل از ازدواج میزان صمیمیت دختر پسر در چه حد باید باشه ؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت