سلام

من ٢ ترمه متوجه ی نگاه های یه آقای میشم، واقعا فکرمو مشغول کردن، این آقا خیلی نگاه میکنن اصلا نمیذارن من متوجه نگاهاشون بشم، نگاهاشون یواشکیه، حتی میدونم با ی نَفَر تو دانشگاه دوستن"مثلا یه بار منو ایشون تو راهرو بودیم سلام کرد و گفت صبحتون بخیر، یه بارم فکر کرد من از نگاهشون ترسیدم ازم معذرت خواهی کرد.

حتی دوستامم متوجه رفتاراشون شدن ولی نمیدونم چرا جلو نمیان، من اصلا از نگاهاشون اذیت نمیشم نمیدونم نگاهاشون بد نیست یا من نگاهاشونو دوس دارم! به نظر شما دلیلش چیه؟ آخه من حتی یه نگاهم بشون نمیندازم یعنی به خاطر غرور منه که نمیان جلو ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)