سلام دوستان

پسری هستم ۲۱ ساله ساکن چالوس ،  رشته ورزشیم فوتبال هست و سابقه و رزومه ی خوبی هم دارم ،‌قراره که برای تست فوتبال به قائمشهر برم . از بنگاه های اونجا قیمت خونه ها رو که میپرسیدم خیلی بالا بود و منم بودجم نمیرسید .

فعلا تا تست گیری تموم بشه برای یک ماه خونه رو میخوام اجاره کنم و اگه شرایطم جور شد تا یکسال میمونم و کلا تنها هستم. بی سر و صدا... اهل رفیق بازی و ... اصلا نیستم و همه فکرم فقط تمرینه... به جز خودم کسی پاشو تو خونه نمیذاره... کلا انگار خونه خالی خالیه . پول پیش تا یک تومن و اجاره هم تا دویست تومن میتونم پرداخت کنم ( هم ماهانه هم سالانه همین قیمت ) . پارسال با همین پول یه خونه ۵۰ متری پیدا کرده بودم ، ولی انگار تو قائمشهر قیمتا خیلی بالاست .

واقعا دارم دیوونه میشم که بخاطر بودجه کمم نمیتونم راهی که توش استعداد و علاقه دارم رو ادامه بدم .

هیچ فکری به ذهنم نرسید جز اینکه بیام اینجا این مطلبو بیان کنم شاید دوستان شمالی یه خونه ای با این شرایط من سراغ داشته باشن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)