سلام
امیدوارم حال تک تکتون خوب باشه . من خیلی وقته که درگیر شغل و رشته ام و شاید سه تا پست مربوط به اشتغال زایی این سایت سوال من باشه بلکه بیشتر ، نیاز مالی دارم ولی نه زیاد و البته دختر فوق العاده بلند پروازی هستم . من سال دوم که میخواستم انتخاب رشته کنم ترسیدم از قبول نشدن و بجا تجربی رفتم ریاضی . انقدر پزشکی رو دوست دارم که بین رشته ها مهندسی عاشق مهندسی پزشکی شدم چون ذره ای پزشکی توش بود . امسال زدم به سیم اخر ، یه ریسک بزرگ کردم  .
میخوام کنکور تجربی بدم که هم به علاقم برسم هم به درامد ، چون درامد رشته های مهندسی منو ارضا نمیکنه میدونم استثنا توشون هست با درامد عالی اما مهم اینه که من جزوشون نیستم
اما چرا اومدم اینجا اینارو میگم ؛

اول اینکه به دلیل هجوم بچه ها به پزشکی و شایعه هایی که شده که پزشکی هم مثل مهندسی اشباع میشه  ترس تو دلم افتاده . من خیلی دندانپزشکی دوست دارم ، اما بوده کسایی که گفتن دیگه تو هر کوچه یه مطب هست و ... ،‌اخه رشته های تجربی هر ساله مگه یه درصد خاص نمیگیرن؟ مهندسی بخوای هر کدومش باز یه دانشگاه هست که تو بری با هر رتبه ای ،پس چرا باید اشباع بشه ؟
اما خیلی ها هم میگن عالیه ، اقای خودتی خانم خودت ، درامد بالا 10 تومن داری ، موندم الان چی درسته چی غلط . 97 اخرین کنکوریه که با نظام قدیم برگرار میشه ، دیگه وقت ازمون و خطا نیست ، باید راه درستو انتخاب کنم ، و میدونم که میتونم بیارم  . چون رتبم تو ریاضی هم خوب بوده و عاشق زیستم ، بهم امید بدید ترسم بریزه ، از نت گردی دست بردارم از پرس و جو دست بردارم . گوشی رو بندازم کنار و با قدرت برای هدفم تلاش کنم .
مممنون از تک تک تون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)