سلام بر دوستان.

برای اینکه حس کمی تلخم را کسی دیگه تجربه نکند، از آقایون یک خواهش داشتم.از همان اول که به هر صورتی از دختری خواستگاری میکنید و وارد مرحله شناخت میشوید تا زمانی که جواب مثبت میگیرید،خواهش میکنم خود خود خود خودتان باشید.اصلا قصد ندارم بگویم دست به ریا و تقلب عمدی میزنید.میدانم شوق و انگیزه رسیدن به دختر مطلوبتان و کسب جواب مثبت او شما را ناخواسته به توجهات بیشمار به او و رفع خواسته ها و نیازهای او میکشاند.
میدانم فطرتا میخواهید او را از مراجعه به بقیه مردان بی نیاز و تماما برطرف کننده اش باشید.گله ام آن است پس یا این روحیه با همین میزان بروز خارجی را پس از نامزدی و عروسی نیز ادامه دهید یا خواهشا خود را کنترل کنید و آنقدر مرد باشید که کاری که تا کنون نکرده اید و در آینده هم میدانید نمیتوانیم در این حد انجام دهید،برای جلب نظرش نکنید.
اعتراف میکنم راهکارتان بسیار خوب جواب میدهد به خصوص در مورد دخترانی که قبلا هیچ ارتباط غیرموجه و بی دلیلی با نامحرم نداشته اند.من با وجودی تک دختر بودم و در توجه خانواده،اما در مرحله شناخت واقعا تحت تاثیر موجی از کمک ها و مشاوره ها،پیگیری ها و صحبت ها و احترام ها .....نامزد فعلیم قرار گرفتم و دیدم به زندگی متاهلی خیلی خیلی عوض شد،طوری حس کردم چه قدر تنها بودم و نمیفهمیدم.البته من کاملا اصولی انتخابش کردم و الان اون هنوز همه آن ویژگی ها زا دارد اما با دزی یک سوم آن دوره و من بعد تجربه آن دوره گاهی میبینم نه تنها متاهلی آن نبود بلکه گاهی به خاطر مشغله هایش،من کارها او را انجام و کمکش میکنم(البته کاملا از روی تمایل و عاشقانه) گویی جایمان عوض شده است.
و اگر گاهی درخواست کمکی مستقیما هم بکنم، میگوید سرم خیلی شلوغ است میبینی گاهی به کمک تو هم نیاز دارم و یا خیلی راحت دیگر با خرج کردن من در مواردی بی تفاوت است اما قبلا چه قدر اینکارم را توهین میدانست.
من دوستش دارم و پشیمان نیستم اما این تغییر شوکه بزرگی در روحم گذاشته،حس میکنم گویی ذره بینی بدستم داده بود تا صفات  مثبت ریز درونش هم ببینم و الان که ذره بین را ازم گرفته، چشمم عادت به جور دیگر دیدن و کاوش ندارد و براساس تجربه قبل انتظارات واکنس هایی دارم که برعکسش را نبینم،نصف آنچه قبلا بود هم نیست.حس تنهایی میکنم.چیزی که در مجردی نداشتم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)