سلام

دختری 22 ساله هستم . با اختلاف 2 و 4 سال دو خواهر کوچکتر از خودم دارم. خدا رو شکر خانواده ی خوبی دارم و همیشه قدردان زحمات پدر و مادرم هستم .

دانشجوی سال آخر دانشگاه دولتی هستم ، خدا رو شکر نمازهایم را به موقع میخوانم و چادر سر میکنم. دختر آرام و با محبتی هستم.  متاسفانه در خانواده ی ما رسم هست که دختر در سن پایین شوهر کند.

در سال گذشته یکی از آشنایان یک سال مرا تحت نظر داشتند بعد پدرشون با منزل ما تماس گرفتند ولی متاسفانه ما درگیر اثاث کشی بودیم بعد از 4 ماه دوباره واسطه ای را فرستادند و پدرم موافقت کردند ولی دیگر از آن ها خبری نشد و تماس نگرفتند .

خیلی  ناراحت شدم و دلم شکست . آنها ما را سال ها می شناختند پس چرا پشیمون شدن ؟ بعد از دو ماه واسطه ای از پدرم اجازه خواست تا ما را به دو خانواده معرفی کند ولی از آن ها هم خبری نشد . یادم هست در ماه رمضان داشتم با تلویزیون قرآن می خوانم که پدرم به مادرم گفت برای من آمده اند از همسایه ها تحقیق کردند ولی فعلا کسی برای خواستگاری اقدام نکرده است. 

این روزها خیلی دلم گرفته و گریه می کنم . من صورت معصومانه و بچگانه ای دارم  و کسانی که در بیرون مرا می بینند فکر میکنند من چند سال از خواهرام کوچک ترم و مدرسه ای ام . خواهرام هم قد بلندتری دارند و سن شان بیشتر به نظر میرسد و دورادور خواستگارانی دارند.

پسرخاله ام تازه از همسرش جدا شده و همه به دنبال زن برای او هستند و خاله ها و مادربزرگم مرا پیشنهاد دادند. هر چند پدرم مخالفت کرد ولی خیلی دلم شکست. پدر و مادرم برای من خیلی دارند غصه میخورند. الان که این پیام را دارم برای شما می نویسم اشک در چشمانم جمع شده. خواهش میکنم برای آرامش دل من و پدر و مادرم هم دعا کنید.


مرتبط:

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) منصرف شدن خواستگار (۱۵ مطلب مشابه)