سلام

من میخوام ازدواج کنم . یه سری معیار و ملاک دارم که میخوام باهاتون در میون بذارم ، و شما هم بگید پر توقعم یا ملاک هام عاقلانه ست . و بعدش بگید ایا طرف شما چنین دختری هست ؟

موارد زیر ملاک های من هستن ، قصد شعار دادن ندارم :

1- خانواده خوب :

یعنی با ابرو ، محترم ، نون حلال خور و سالم

2- رابطه قبلی با جنس مخالف نداشته باشه

3- نگاهش به عمق زندگی باشه :
با دیدن یک پسر خوشتیپ تر دلش نلرزه ، یا با دیدن زندگی مرفه تر سرد نشه .

4- دختری نباشه که در اینستا ، زیر پست ادمای معروف و خوشتیپ پیغام بذاره .

5- با حجاب باشه و حجاب مورد نظر چادر هست ، بدون ارایش  ، ( در حد ضد افتاب )

6- در حال حاضر علاقه پسری در قلبش نباشه

7- حداقل مهارت های همسر داری رو بلد باشه : مثلا عشوه ریختن ، اما توقع ندارم که در رابطه جنسی حرفه ای باشه چون خودم هم بلد نیستم !

8- یه هدف یا برنامه داشته باشه که بیکار نباشه

9- هم فرهنگ مون باشه

10- به تربیت بچه ها اهمیت بده

11- اخلاق خوب و ادب

12-ایمان در حد و اندازه های خودم : نماز - روزه - به دور از حق الناس ،‌حتی اهل غیبت نباشه که اصلا برام جالب نیست .

13- اهل مطالعه باشه

14- دارای انرژی و انگیزه

15- گرم مزاج باشه

16- از نظر ظاهر به دلم بشینه ، قد : بین ١٦٠ تا ١٦٥ و پوست سبزه ، حقیقتش دست خودم نیست . و از نظر ظاهر خلاصه باب میلم باشه

17- با اختلاف سنی یک تا پنج سال

18- نسبت به من میل داشته باشه ،‌ چه عقلی چه قلبی چه ظاهری چه جنسی

19 - دارای سلامت کامل روحی جسمی و جنسی

20 - وضعیت مالیشون برام مهم نیست ، فقط پدرش عزت نفس داشته باشه ، در حد معمولی

21 - نجابت ، حیا ، صداقت ، وفا ، تعهد و عشق

22 - و در نهایت ؛ هیچ جناح سیاسی نداشته باشه ، فقط وطن دوست باشه ( اینم برام مهمه )
خوشم نمیاد زنم دنبال سیاست باشه .

در واقع خوشم نمیاد وقتی کسی هیچی از سیاست ( یا هر موضوع دیگه ) بلد نیست یا اطلاعاتش کمه اظهار فضل کنه . زیبایی زیاد ، تحصیلات ، شاغل بودن یا ثروت طرف برام مهم نیست

و مختصر توضیح از خودم :

بیست و هشت ساله ، فوق لیسانس ، کارمند بانک ، از خانواده معتقد ، فرزند جانباز ، بقیه میگن اخلاق خوب و گرمی دارم ، احساسی و منطقی ، متعهد ، تا کنون با جنس مخالف ارتباط نداشته ام ، انشالله تا چهار سال بعد یه واحد منزل میخرم .

ماشین دارم ، یکی از مهم ترین هدفام خوشبختی و شاد بودن همسرم هست، وضعیت مالی خانواده مون خوبه ، خدمت شما عرض شود با قد ١٧٦ و پوست روشن و ظاهر خوب (مثل همه جوونا) ، به تیپم اهمیت میدم ، پر انرژی ، شاد و با انگیزه ، اهل مطالعه هستم ، همواره سرم تو کار خودم بوده و به اصطلاح چشم هیز نیستم ، معتقدم همسرم باید در بیرون از منزل فعالیت داشته باشه ، پایه زندگی رو گذشت و عشق میدونم ، رمانتیک ، در بیرون جدی ، در برابر نا محرم مغرور ، اهل کمک به بقیه . همچنین مسلط به دو زبان ، حداکثر ٤٥ دقیقه در روز رو در فضای مجازی هستم .

از خلقیات بدم باید بگم : کمی منفی نگر هستم ، کمی وسواس دارم ، کمی رک و کمی بد غذا هستم .

توجه : رک بودن یعنی وقتی کسی بخواد علیه من یا همسرم یا خانواده چیزی بگه یا طعنه بندازه سریعا و صریحاً جوابش رو میدم .

سپاس از توجه تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)