سلام

به همگی من دوران عقد رو میگذرونم که متوجه شدم شخصیت شوهرم رو دوست ندارم . به این نتیجه رسیدم که شوهرم شخصیت خنثی داره و صاحب نظر نیست ایشون به شدت دل رحم هست و تا حدی که احساس میکنم خیلی ها سوارش میشن انگار قدرت نه گفتن نداره .

توی خونواده ی خودشون مخصوصا میبینم همه بهش دستور میدن و حتی خواهر زاده و برادرزاده هاش دیدم بهش بی احترامی کنن ولی ایشون ظاهرا واسش این چیزا مهم نیست ... .

حقیقتش توی جمع اذیت میشم وقتی این رفتار رو میبینم مخصوصا جلوی خانوادم دلم نمیخواد این طوری باهاش برخورد بشه . دلم نمیخواد هر کس هر چی گفت سریع عین یک بچه انجام بده دلم نمیخواد سریع در برابر هر خواسته ای کوتاه بیاد...

کم کم داره مرد بودنش در چشمم کمرنگ میشه در صورتی که دوست داشتم شوهرم یک مرد واقعی باشه کسی که هر کسی به خودش اجازه نده بهش دستور بده .

مثلا چند نفر نشستیم دور هم که یهویی دامادشون که حدودا هم سن و سالشه برنگرده به شوهر من بگه فلان چیز ، ایشونم سریع بره برداره بیاره . این شخصیت شوهرم رو در چشمم کمرنگ میکنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)