سلام

دوستان ، یک سوال ؟

ایا قران رو قبول دارید که از طرف خداست؟ ایا قبول دارین کلام خالق از هر کلامی برتره؟ ایا هیچکدوم از شما هست که دوست داشته باشه کتابی که خالقش فرستاده تا راه زندگی و راه رسیدن مخلوق به خالق رو به اون نشون بده ، مطالعه کنه؟

اگه دوست دارید بسم الله ، قران رو باز کنید ، بخونید ، چنان عشقی پیدا میکنید که مگو ... ! چرا بجای این اهنگ هایی که چیزی به ما اضافه نمیکنه و همش لهو و لعب هستش و چیزی جز افسردگی نداره به تلاوت قران گوش نمیدیم؟

من : بابا تلاوت قران فقط برای ختم و این چیزاست.

او : ایا این اهنگ هایی که محتوا ندارن رو به کلام خالق کل جهان ، خدای یگانه ترجیح میدیم؟ یا للعجب ...

در ضمن اکر شما فکر میکنید تلاوت قرآن مال ختمه خیلی محکم در اشتباهید ، اتفاقا ، اتفاقا از سخت ترین خوندن ها ، از هنرمندانه ترین خوندن ها  تلاوت قران هستش .

( تو رو خدا واقع بین باشید، ؛ برگرد من بدون تو میمیرم ؛ و این چیز ها چه چیزی به ادم اضافه میکنه؟ نه تنها اضافه نمیکنه بلکه کم هم میگه ، ار لحاظ روحی و جسمی ، ) از لحاظ علم موسیقیایی اکثر خوانندگان پاپ و چی و چی به گرد پای قاریان بزرگ نمیرسن ، از لحاظ صدا تکنیک معنویت و ...

بیاین به جای موسیقی های چرت و پرت به تلاوت قرآن گوش بدیم ، قاریان بزرگ که هیچ کدوم الان زنده نیستن ، از موسیقی دانان بزرگ و مطرح جهان بودند . حدیث داریم زینت قران تلاوت قرانه.

هشدار : فقط سراغ تلاوت قاریان بزرگ برید ، دلیلش طولانیه و خارج از بحث!
قاریان بزرگ :
محمد رفعت ، عبدالفتاح شعشاعی ،‌ علی محمود ،‌ محمد عمران ،‌ کامل یوسف ، عبدالباسط عبد الصمد ، محمد صدیق منشاوی ،‌ مصطفی اسماعیل ،‌ غلوش و ... . من اول دیوونه موسیقی غربی بودم ، و سال ها کارم موسیقی غربی بود! یک روز ترک کردم ،  بعد ها که با تلاوت قران اشنا شدم ، فهمیدم چی رو از دست داده بودم ، زیباترین خوندنی که به عمرم دیدم ، تلاوت قران بزرگان هستش ، اروم اروم شروع کنید ، به مرور ذوب در تلاوت میشید و چنان شخصیتی پیدا میکنید که فرشتگان بر شما سجده میکنند ،( به خدا ) این هارو نگفتم که برای کانال دوستم عضو جمع کنم ( اصلا ) ، اما خب اگه تلاوت قران رو دوست دارید ، این کانال تلگرامی که به شما معرفی میکنم ، خیلی کمکتون میکنه.

میتونید با این کانال سریع تر به تلاوت های فاخر دسترسی داشته باشید .

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)