سلام به دوستای خانواده برتر

پسری هستم 23 ساله ، اول از شخصیتم بگم ، مذهبی ام و مقید . اهل مطالعه ، عاشق کتاب های فلسفی ، جامعه شناسی و روانشناسی .

یه مشکلی که تو زندگیم دارم نمیدونم چرا نتونستم همفکرای خودمو پیدا کنم . کسایی که اهل مطالعه باشند . حرفاشون بوی کتاب بده ،  من همیشه کتاب میخونم از فلسفه تا نظریات متفاوت دانشمندان ، ولی تو این مشکل موندم که یک نفر رو پیدا کنم .

البته در آینده دوست دارم همسرم هم مثل خودم باشه ولی امیدی ندارم این گونه باشن . اگه گروه تلگرامی که بتونم همفکرای خودمو پیدا کنم دارید خواهش میکنم بذارید

متشکر از بزرگواریتون  


مرتبط:

ترویج فرهنگ کتابخوانی 

سوال در مورد انتخاب کتاب و کتاب خوانی

صفحه پیشنهاد پست برای معرفی کتاب

معرفی کتاب و بحث و گفتگو راجع به کتاب ها

صفحه کتاب خوان های خانواده برتر

فاجعه کتاب نخوندن ما ایرانی ها چقدر واقعیه ؟

پیوستن به کمپین کتابخانه ی امید

بهترین کتابی که خوندید چی بوده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)